logo
امروز : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۷۸۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت سوارکاری استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات استانی پرش با اسب در زنجان

برگزاری-مسابقات-استانی-پرش-با-اسب-در-زنجان
رئیس هیأت سوارکاری استان زنجان گفت: مسابقات پرش با اسب از روی مانع، نیمه دوم خرداد ماه با حضور ۸۰ سوارکار برگزار خواهد شد.

حمید مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مسابقات سوارکاری از ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه با حضور ۸۰ سوارکار در بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به طرح تشویقی افزود: تشویقی‌ها برای کلیه رده‌های سنی است و همه می‌توانند در آن شرکت کنند. افرادی که به تازگی در رشته پرش با اسب فعالیت می‌کنند و توانایی پرش از ارتفاعات بالا را ندارند می‌توانند در طرح تشویقی حضور داشته باشند.

رئیس هیأت سوارکاری استان زنجان بیان کرد: در طرح تشویقی یا رده تمرینی افراد با نحوه اجرای مسابقات آشنا شده و هم مسیر مسابقه را با ارتفاع کوتاه ۴۰ سانتی‌متری طی می‌کنند.

وی ادامه داد: در رده‌های مبتدی معمولا یک سری از اسب‌هایی که تازه کار هستند، و قصد ورود به میدان مسابقه را دارند توسط سوارکار‌های‌ ماهر برای مهارت آموزی تمرین داده و پرش از موانع به آن‌ها را شروع می‌کنند.

مقدم ابراز کرد: شرط شرکت سوارکار‌های مبتدی در رده‌های بالاتر  این است که حداقل پنج بار بدون خطا این رده را طی کنند. ممکن است سه بار شرکت کنند و هر بار امتیاز خطا بیاورند که این مورد قبول نیست.

وی تصریح کرد: لازمه ورود به رده اصلی مسابقات هم برای اسب و سوارکار پنج بار، بی‌خطا طی کردن رده مبتدی است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر