logo
امروز : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۷۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان خبر داد:

برداشت ۶۱ هزار تن محصول از باغات ماهنشان

برداشت-۶۱-هزار-تن-محصول-از-باغات-ماهنشان
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۶۱ هزار تن محصول از باغات ماهنشان قابل برداشت است گفت: بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ هکتار زیر کشت محصولات باغی قرار دارد.

علی‌رضا رضائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه ۶۱ هزار تن محصول از باغات ماهنشان قابل برداشت است، گفت: بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت محصولات باغی قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: از مقدار اراضی یاد شده ۳۹۰ هکتار زیر کشت محصول انگور و ۲ هزار و ۵۳۰ هکتار نیز زیر کشت محصول زرد‌آلو قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی ماهنشان خاطر نشان کرد: در بیش از یک هزار هکتار از این اراضی نیز درخت سیب کاشته شده است.

وی عنوان کرد: محصول پسته نیز در بیش از ۴۵۰ هکتار قابل برداشت است و در بیش از یک هزار و ۱۰۰ هکتار نیز سایر محصولات باغی از جمله هلو و آلو و آلبالو و غیره کشت می‌شود.

رضائی مطرح کرد: پتانسیل بخش کشاورزی ماهنشان بسیار گسترده است و از دوران‌های گذشته انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان کشت می‌شود.

وی یادآور شد: در تلاش هستیم با استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری و ارقام جدید که معرفی می‌شود بتوانیم مقدار محصولات را از برداشت کنونی افزایش دهیم و بحث اقتصاد کشاورزی را پایدار و شکوفا کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی ماهنشان عنوان کرد: ماهنشان به عنوان دیار گنج‌های پنهان نام‌گذاری شده است امید است با تلاش و کوشش این گنج‌ها را بیابیم و شهرستان ماهنشان به عنوان شهرستان نمونه معرفی شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر