logo
امروز : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۷۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

شهید رئیسی خود را خادم ملت ایران می‌دانست

شهید-رئیسی-خود-را-خادم-ملت-ایران-می‌دانست
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: شهید رئیسی در طول مدت خدمت در مقام ریاست جمهوری خود را خادم ملت دانسته و برای حل مشکلات مردم بصورت شبانه‌روزی تلاش می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بسیج زنجان، حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی ضمن تسلیت عروج ملکوتی و شهادت‌گونه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان گفت: آنچه در این زمینه باید مورد توجه باشد این است که رئیس‌جمهور عزیز ما در طول مدت مسئولیت خود همواره تلاش کرد تا رضایت الهی را جلب کند و این رمز موفقیت و محبوبیت اوست.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی در طول مدت خدمت در مقام ریاست جمهوری خود را خادم ملت دانسته و برای حل مشکلات مردم بصورت شبانه‌روزی تلاش می‌کرد، تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خستگی‌ناپذیر بوده و خود را وقف خدمت مردم کرده بودند. 

شاهسوندی با بیان اینکه خبر شهادت این عزیزان در نقطه محرومی از کشور خود گواهی بر این واقعیت است، گفت: بهترین مزد برای مردان خدا که سال‌های سال با هزاران زحمت و مرارت به خاطر خدا کار می‌کنند شهادت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه چه مزدی از این هدیه ارزشمند الهی بالاتر است، یادآور شد: شهیدان عزیز و انقلابی ما پاداش مجاهدت و تلاش بی‌وقفه خودشان را در روز ولادت امام رضا علیه السلام از خداوند متعال گرفتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر