logo
امروز : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۷۸۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان خبر داد:

اجرای پروژه واریانت جدید تات‌قشلاق به چای‌قشلاق

اجرای-پروژه-واریانت-جدید-تات‌قشلاق-به-چای‌قشلاق
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان گفت: پروژه واریانت تات‌قشلاق به چای‌قشلاق در حال اجرا است که این پروژه یکی از پروژه‌های مهم در سطح شهرستان است.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پروژه واریانت تات‌قشلاق به چای‌قشلاق در حال اجرا است که این پروژه یکی از پروژه‌های مهم در سطح شهرستان است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این پروژه یک ساختگاه سنگی بسیار متراکمی دارد و انجام کار با تجهیزات و ماشین‌آلات راه‌سازی مقدور نبود به همین علت این پروژه با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان مطرح کرد: در بحث چال‌زنی و عملیات انفجار سال گذشته قسمتی از کار انجام شد و امسال نیز از حدود ۲۰ روز پیش پروژه کلید خورده است.

وی بیان کرد: طی چند روز آتی مرحله دیگر بازگشایی شده و با عملیات انفجار بازگشایی فاز دوم صورت خواهد گرفت تا ما به مرحله بعدی برسیم که نهایتا آن محل را کاملا بازگشایی کرده و مصالح سست شده را تخلیه خواهیم کرد. 

جعفری تصریح کرد: از برکات این پروژه این است که ۱۲ کیلومتر راه موجود که کوهستانی و صعب‌العبور و زمستان‌های آن با کولاک شدیدی مواجه است به ۴/۵ کیلومتر که برف‌گیر نیست‌، تبدیل می‌شود.

وی یادآور شد: در واقع هم مسیر کوتاه می‌شود و هم در زمستان مسیر مردم روستاهای خضرچوپان و تات‌قشلاقی سهل می‌شود، در واقع هم بعد مکانی و هم بعد زمانی سفر و هم کیفیت تردد ارتقاء پیدا می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان گفت: این امر سبب می‌شود که فصل زمستان با مسدودی‌های پی در پی آن مسیر مواجه نشویم و مسیرها عموما باز باشد و در صورت مسدودی هم شاهد برف بسیار سبکی باشیم که به راحتی بازگشایی شود.

وی ابراز کرد: در سال‌های گذشته به واسطه انسداد راه و سنگینی برف، مردم منطقه در شرایط سخت و بحرانی در بن‌بست قرار داشتند و از امداد‌‌های لازم محروم می‌شدند که در صورت احداث مسیر مورد نظر، از مسیر با کیفیت و کوتاه برخوردار خواهند شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر