logo
امروز : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۷۸۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

شهادت آیت‌الله رئیسی درخت انقلاب را تنومند کرد

شهادت-آیت‌الله-رئیسی-درخت-انقلاب-را-تنومند-کرد-
نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم و حل شدن مشکلات کشور پا به عرصه نهاد گفت: درخت انقلاب با شهادت‌ ایشان تنومند شد.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان غم و اندوه فراوانی را برای کشور رقم زد اظهار کرد: در این حادثه تلخ انقلاب اسلامی ایران زحمت‌کشان واقعی به مردم را از دست داد و راه آنان ادامه خواهد داشت و درخت انقلاب با شهادت‌ افراد است که تنومند و برجسته می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: ملت عزیز ایران یکی از خادمان اصلی و مخلص خود را از دست داده است و یکی از ویژگی‌های شاخص رئیس جمهوری الهی بودن ایشان است و شهید بزرگوار خادم امام رضا(ع) و زائران آن حضرت و پیرو واقعی خط رهبری بود.

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود به موفقیت‌های بسیاری دست یافت و دغدغه اصلی ایشان مردم و مشکلات مردم بود.

جعفری ادامه داد: ایشان از ولایت‌فقیه تبعیت داشت و از دستورات و رهنمودهای ایشان پیروی می‌کرد و شاخصه اصلی ایشان توجه به‌ محرومان بود و برای پیشرفت کشور عدالت را سر لوحه خود قرار داد و برای توسعه کشور سعی و تلاش کرد و در راه کشور و خدمت به مردم تسلیم فرمان حق شد.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی قشر آسیب‌پذیر جامعه را در اولویت قرار داد و برای رفاه حال آنها سعی و تلاش کرد گفت: شهید رئیسی اقدامات مهمی در این باره انجام داد.

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری افزود: روحیه پرکاری ایشان مثال‌زدنی است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ایشان رئیس جمهور موفقی برای جامعه بود و شهادت ایشان قلب‌های ملت شریف ایران را به درد آورد.

جعفری ادامه داد: با شهادت آیت‌الله رئیسی هیچ خللی در اداره کشور ایجاد نخواهد شد و افرادی پای کار خواهند آمد که مانند شهید رئیسی دلسوز ملت و خدمت‌کار آنان باشد و این شهید بزرگوار شوق خدمت به مردم را داشت و در نهايت در این راه به آرزوی خود شهادت رسید.

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های ایشان خادم آستان قدس بودن است و این شهید بزرگوار خود را خادم امام مهربانی‌ها می‌دانست برای زائران آن حضرت خادمی رئوف و دلسوز بود.

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: نگاه انقلابی و شوق خدمت به مردم از دیگر ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار و خدمت‌گزار مردم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر