logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۷۷۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:‌

زنجان کمترین مشکل اشتغال را دارد

زنجان-کمترین-مشکل-اشتغال-را-دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: این استان هم اکنون در موضوع اشتغال جوانان کمترین مشکل را دارد و در این زمینه تنها بحث توانمندسازی و مهارت افزایی مطرح است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه کارهای دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به خوبی پیش می‌رود، گفت:‌ برای پیشبرد بهتر امور در این زمینه باید هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه با نگاه به اصل موضوع شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه توجه به اهداف در این حوزه، مهم‌ترین مؤلفه در برنامه‌ریزی‌ها است، یادآور شد: برای تقویت هویت دینی، اسلامی و انقلابی باید فکر و برنامه‌ریزی شود و بحث زندگی ایرانی- اسلامی در برنامه‌ریزی اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار زنجان بر لزوم جلب جوانان به کارهای گروهی و مشارکتی تاکید کرد: باید تقویت حس مسئولیت‌پذیری نیز از اهداف بسیار مهم در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان باشد.

رفیعی با بیان اینکه برای تحقق اهداف برنامه‌های اوقات فراغت، تعریف بسته‌ای جهت تامین علاقه‌مندهای همه گروه‌ها بسیار مهم است، اذعان کرد: در مجموع باید در این برنامه‌ها تمرکز بر فعالیت‌های جسمی، گروهی و جمعی داشته باشیم.

وی یادآور شد: هماهنگی و هم‌افزایی در امور باید مورد تاکید جدی باشد و همه دستگاه‌ها با هر ظرفیت و امکاناتی در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان همراهی کنند.

رفیعی همچنین برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و راهیان نور را در برنامه‌های اوقات فراغت مفید دانست و افزود: این برنامه‌ها و اردوهای نیم‌روزه گاه مسیر زندگی افراد را تغییر می‌دهد.

وی ایجاد ارتباطات و برگزاری اجتماعات را در کاستن از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم خواند و گفت: این استان هم اکنون در موضوع اشتغال جوانان کمترین مشکل را دارد و در این زمینه تنها بحث توانمندسازی و مهارت افزایی مطرح است.

رفیعی با بیان اینکه این استان در افزایش آمار ازدواج جای کار زیادی دارد، تاکید کرد: در این خصوص راهکارهای عملیاتی و نقطه‌زنی باید انجام شود چون ترویج فرهنگ ازدواج نیازمند کارهای فرهنگی، اقناعی و حمایتی است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر