logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۷۷۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابهر اولتیماتوم داد:

لزوم ساماندهی سریع خرد‌ه‌بارهای ابهر

لزوم-ساماندهی-سریع-خرد‌ه‌بارهای-ابهر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابهر گفت: شهرداری یک ماه فرصت دارد، دفاتر خرده بار غیرمجاز را ساماندهی کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ۲۴ اردیبهشت جاری این پایگاه خبری گزارشی تحت عنوان جولان توزیع خرده‌بارهای غیرمجاز در ابهر منتشر و به معضلات این مسئله پرداخت.

بیشتر بخوانید

در واکنش به این گزارش و رسیدگی به موضوع، اکبر طاهری‌زاده در گفتگو با موج‌رسا ضمن اشاره به دفتر نمایندگی توزیع خرده‌بار‌ها غیرمجاز، گفت: اینکه شهرداری تهران برای دفاتر و شرکت‌های باربری ابهر مجوز صادر کرده، اصلا قانونی و درست نیست، متولی شرکت‌های باربری و مسافربری اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر است با اینکه اداره راهداری به این دفاتر خرده‌بار مجوز نداده ولی این زیرمجموعه این اداره است.

وی افزود: شهرداری ابهر باید هر چه سریعتر مکانی برای نگه‌داری داری خرده‌بارهایی که توسط باربری‌ها ارسال می‌شود ایجاد کند تا بارها در این محل جابه‌جا شوند و راهداری نیز باید از فعالیت غیرمجاز جلوگیری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابهر با بیان اینکه شهرداری و اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نظارت درستی ندارند، گفت: خرده‌بارها با احداث یک چهاردیواری کوچک برای انبار بارها از مشتریان خود پول‌های مازادی دریافت می‌کنند و این باعث نارضایتی کسبه و همشهریان شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه عمده‌بارهای کسبه توسط این خرده‌بارها جابه‌جا می‌شوند، بنابراین باید نظارت‌ها توسط متولیان جدی‌تر صورت بگیرد، یک کاسب چقدر سود می‌برد که بخواهد بابت این جابجایی هزینه بالایی بپردازد.

طاهری‌زاده خاطرنشان کرد: شهرداری یک ماه فرصت دارد این دفاتر غیرمجاز را ساماندهی و اگر همکاری توسط این دفاتر صورت نگرفت پلمپ شوند و یک محل به عنوان انبار در محل ترمینال شهرستان ایجاد شد تا مردم سرگردان نشوند و تخلفات نیز به اداره تعزیرات ارائه شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر