logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۷۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان:

اعتصاب طلافروشان در زنجان شایعه است

اعتصاب-طلافروشان-در-زنجان-شایعه-است
رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان با اشاره به مطرح شدن اعتصاب طلافروشان در زنجان گفت: این موضوع شایعه بوده چراکه دلیل بسته شدن مغازه‌ها به اختلال سامانه تجارت برمی‌گردد.

مجید غضنفریون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به علت بسته بودن مغازه‌های طلا‌فروشان در زنجان اظهار کرد: اعتصابی در کار نیست و مطرح شدن اعتصاب این صنف شایعه است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه دلیل تعطیلی طلافروشان به اختلال سامانه مودیان و تجارت بر‌می‌گردد ادامه داد: بر اساس گفته مسئولان مشکل سامانه مودیان در حال بررسی است.

رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان با بیان اینکه به دلیل مشکل سامانه و نبود نرخ، طلافروشان به صورت موقت فعالیت خود را متوقف کردند خاطر نشان کرد: فعالیت بدون نرخ می‌تواند موجب متضرر شدن طلافروشان و یا مردم شود به خاطر همین موضوع طلا‌فروشان چند روزی تعطیل هستند.

وی با تاکید بر اینکه سامانه‌ تجارت که برای ثبت سرمایه طلافروشان در نظر گرفته شده با مشکل مواجه است عنوان کرد: طلافروشان هیچ مشکلی در خصوص ثبت دارایی خود در این سامانه ندارند و فعالان این صنف آماده ثبت دارایی خود هستند.

غضنفریون در مورد عدم استفاده برخی از طلافروشان از کارت‌خوان و استفاده از روش انتقال وجه از طریق خودپردازها، که در سطح شهر زنجان رواج پیدا کرده است، گفت: اداره کل مالیات نیز در جریان این موضوع قرار دارد با این حال مشکل فعلی هیچ ارتباطی به دارایی ندارد و الان طلافروشان با مشکل سامانه تجارت مواجه‌اند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر