logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۷۶۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

موفقیت دانش‌آموزان ماهنشانی در مسابقات ورزشی

موفقیت-دانش‌آموزان-ماهنشانی-در-مسابقات-ورزشی-
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان گفت: دانش‌آموزان ماهنشانی در مسابقات ورزشی استانی که بین نواحی ۱۴ گانه استان زنجان انجام شد، مقام کسب کردند.

محمود صیادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: دانش‌آموزان ماهنشانی در مسابقات ورزشی استانی که در دو قالب تیمی و انفرادی بین نواحی ۱۴ گانه استان زنجان برگزار شد، مقام کسب کردند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در مسابقات انفرادی، زهرا ملکی در دو ۱۵۰۰ متر مقام دوم استانی کسب کرد و رضا میرزایی مقام اول پرتاب توپ را به دست آورد و محمدامین کریمی توانست مقام دوم پرتاب توپ و مقام سوم دو ۶۰۰ متر را کسب کند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان یادآور شد: در مسابقات تیمی هم دانش‌آموزان ماهنشانی توانستند مقام سوم دو و میدانی امدادی استانی پسران دوره دوم ابتدایی را کسب کنند.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان در زمینه‌های فوتسال، والیبال، دو و میدانی، شطرنج، تنیس روی‌میز، طناب‌زنی و ... به رقابت پرداختند.

گفتنی است؛ این مسابقات در اردیبهشت ماه جاری نیز به میزبانی شهر زنجان و با حضور و شرکت دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه و فرهنگیان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر