logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۷۵۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان خبر داد:

اجرای بیش از ۲۷۰ برنامه فرهنگی در سال ۱۴۰۲

اجرای-بیش-از-۲۷۰-برنامه-فرهنگی-در-سال-۱۴۰۲
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه بیش از ۲۷۰ برنامه فرهنگی توسط کتابخانه عمومی شهید رجایی برگزار شد گفت: این برنامه‌ها در بخش‌های کودک، مناسبتی، کارگاه‌های آموزشی و نمایش‌نامه‌خوانی برگزار شده است.

ولی‌ امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بیش از ۲۷۰ برنامه فرهنگی توسط کتابخانه عمومی شهید رجایی برگزار شده  که این برنامه‌ها در بخش‌های کودک، مناسبتی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشنامه‌خوانی و معرفی کتاب، مسابقات کتابخانه‌ای برگزار شده است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در چند سال اخیر که مجوز نمایشنامه‌‌خوانی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه‌ها اعلام شده است که در مدت زمان خاصی کتابخانه‌های شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان عنوان کرد: برای تابستان سال ۱۴۰۳ کارگاه‌هایی آموزشی، ساخت جعبه‌های کادویی، آموزش کاردستی‌های متنوع کودکانه و کلاس قرآن و غیره برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره رضوی هم در حال حاضر در حال اجر است که با توجه به تمدید طرح پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان ادامه یابد.

امیری عنوان کرد: در دهه کرامت نیز در کتابخانه عمومی شهر ماهنشان تعداد ۱۵ ویژه برنامه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها جشن روز دختر، حفظ ۱۰ سوره از قرآن کریم توسط کودکان زیر هفت سال، نشست‌های جمع‌خوانی با موضوع حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، رنگ‌آمیزی و شاهنامه خوانی و غیره در حال اجرا است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر