logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۷۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر منابع آب شهرستان ابهر در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

کشف ادوات حفاری غیرمجاز در ابهر

کشف-ادوات-حفاری-غیرمجاز-در-ابهر
مدیر منابع آب شهرستان ابهر گفت: ادوات حفاری مخفی شده در داخل سوله در اراضی شخصی واقع در روستای نورین کشف و به پارکینگ هدایت شد.

سیدحسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در اجرای وظایف ذاتی، بنابر گزارش واصله، با هماهنگی دادستان شهرستان ابهر و همکاری فرماندهی انتظامی شریف‌آباد ابهر ادوات حفاری مخفی شده در داخل سوله در اراضی روستای نورین کشف و به پارکینگ هدایت شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با عنایت به افت شدید سفره‌های زیرزمینی و هیدروگراف دشت ابهر لزوم برخورد با متخلفین اضافه برداشت مازاد از پروانه بهره‌برداری و متخلفین حفر چاه‌های غیرمجاز از سیاست‌های شرکت آب منطقه‌ای است. 

ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به بحرانی شدن منابع آبی دشت ابهر علی‌الخصوص سفره‌های زیرزمینی و سطحی جهت مدیریت هر چه بهتر منابع آبی وظیفه عرفی و شرعی و اخلاقی تمامی شهروندان و مسئولان است که با اطلاع‌رسانی به موقع به امور منابع آب ابهر و بی‌توجه نشدن به تخلفات حادث شده در حوزه آب به تکلیف شهروندی خود احترام بگذاریم.

مدیر منابع آب شهرستان ابهر گفت: برخورد با حفاری‌های غيرمجاز آب در شهرستان ابهر به طور جدی و با قاطعيت پيگيری شده و اجازه نمی‌دهيم افراد سودجو، منابع آب که متعلق به عموم مردم به ويژه کشاورزان پرتلاش و زحمتکش ابهر است را برای منافع شخصی استفاده کنند و از همشهریان درخواست داریم در صورت مشاهده این تخلفات با امور منابع ابهر ۰۲۴۲۳۵۲۷۳۲۲۲ تماس بگیرند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر