logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۷۵۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

چرا پروژه‌ها با دارا بودن اعتبار آغاز نمی‌شوند

چرا-پروژه‌ها-با-دارا-بودن-اعتبار-آغاز-نمی‌شوند
فرماندار ابهر گفت: باید مسئولان ادارات در خصوص پروژه‌هایی که برای آنها بودجه تخصیص داده شده، توضیح دهند که چرا هنوز شروع نشده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد ذوالقدر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ابهر گفت: باید مسئولان ادارات در خصوص پروژه‌هایی که برای آنها بودجه تخصیص داده شده، توضیح دهند که چرا هنوز شروع نشده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هر مسئولی بتواند اعتبار ملی بگیرد، ما در خصوص اعتبار استانی کمک می‌کنیم، در استان اعتبارات ما دچار کمبود است و مسئولین با پیگیری خودشان همت کنند و اعتبارات را جذب کنند و بنده تا جایی که بتوانم در این زمینه کمک خواهم کرد‌.

ذوالقدر تصریح کرد: باید نگاه ویژه‌ای به بحث آب روستایی داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای جذب اعتبار در این حوزه خواهیم کرد.

فرماندار ابهر گفت: در خصوص پروژه شهرک صنعتی صائین‌قلعه باید به صورت مکتوب اعلام شود که چه موقع تمام می‌شود تا ما برای آن اعتبار در نظر بگیریم و در خصوص جاده ابهر_قیدار پیگیر هستیم و آن یک پروژه ملی است و اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی ابهر سالیان سال است که بلاتکلیف مانده و ما باید پاسخگوی مردم باشیم تا به نتیجه رسیدن این کتابخانه به جد پیگیر خواهیم بود و هیچ‌گونه کوتاهی برای آن پذیرفته نیست و بنده هم کوتاه نخواهم آمد، اعتبارات این پروژه بسیار سنگین است و اعتبارات مورد نیاز این پروژه باید از از طریق استان تأمین شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر