logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۷۵۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار هیدج:

معابر شهرک شهید رجایی هیدج نام‌گذاری شد

-معابر-شهرک-شهید-رجایی-هیدج-نام‌گذاری-شد
شهردار هیدج گفت: نام‌گذاری معابر در تمامی خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک شهید رجایی هیدج انجام شد.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در پی درخواست‌های مکرر شهروندان شهرک شهید رجایی در خصوص نصب تابلو شناسایی در معابر این شهرک، تمام کوچه‌ها و خیابان‌های شهرک شهید رجایی دارای تابلو شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بسياری از معابر شهرک مذکور فاقد تابلوی نام‌گذاری بودند که با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در اين طرح شناسايی و تابلوی آن‌ها نصب شد.

 کاظمی اظهار داشت: دسترسی مناسب، آدرس‌دهی درست و اعمال انضباط شهری از جمله اهدافی هستند که با نام‌گذاری تابلوهای معرف معابر این منطقه حاصل می‌شود .

شهردار هیدج گفت: برخی از تابلوهای معابر شهر هم فرسوده شده است كه عمليات جايگزين كردن تابلوهای جديد در اين معابر نيز در دستور كار اين شهرداری قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اين راستا و با توجه به بازديد اخير که به همراه اعضای شورای شهر از معابر صورت گرفت، تأكيد بر نصب تابلوی معابر در معابر فاقد تابلو انجام شد.

وی اظهار كرد: باتوجه به اینکه ورودی‌های شهر هیدج در جاده ترانزیت و آزادراه فاقد تابلوی خوش‌آمدگویی است، شهرداری اقدام به تهیه و ساخت چهار عدد تابلوی خیرمقدم‌گویی کرده که به زودی عمليات نصب این تابلو‌ها نيز آغاز می‌شود.

شهردار هیدج از شهروندان درخواست كرد: در صورت شناسايی معابری كه نام‌گذاری نشده باشد و يا نام اين معابر نامناسب باشد شهروندان می‌توانند با ارائه درخواستی موضوع را به شهرداری اطلاع داده تا پس از بررسی‌های لازم به كمیسيون نام‌گذاری ارجاع داده شود و نسبت به تهيه تابلو نامگذاری و يا تغيير نام معابر اقدام لازم انجام گيرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر