logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۷۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون شهرکهای صنعتی استان زنجان:

پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان زنجان/ سهم واحدهای صنعتی کوچک در اشتغال استان زنجان 85 درصد است

پرداخت-10-میلیارد-تومان-تسهیلات-به-واحدهای-تولیدی-استان-زنجان-سهم-واحدهای-صنعتی-کوچک-در-اشتغال-استان-زنجان-85-درصد-است

معاون شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به تامین میزان اشتغال استان توسط واحدهای صنعتی گفت: 85 درصد از اشتغال استان زنجان توسط واحدهای صنعتی کوچک ایجاد شده است.

ايرج احمدي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعداد واحدهای صنعتی کوچک در استان زنجان اظهار کرد‌: 70 درصد از واحدهای صنعتی استان زنجان کوچک بوده و 30 درصد باقیمانده واحد‌های بزرگ و متوسط هستند.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از اشتغال استان زنجان به واسطه صنایع کوچک ایجاد شده است ابراز کرد: این روند در سطح کشور نیز به این شکل است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به عمده مشکلات واحدهای صنعتی کوچک استان زنجان اشاره و بیان کرد: عمده مشکلاتی که واحدهای صنعتی کوچک استان با آن مواجه هستند قدیمی بودن دانش فنی است.

وی ابراز کرد: قدیمی بودن ماشین آلات سبب کند شدن خط تولید واحدهای واحدها شده و افزایش مصرف گاز و برق دستگاه بالا میرود در نتیجه خط تولید برای تولید کننده به صرفه نمی‌شود.

احمدی بیان کرد: برخی از قوانین دست و پاگیر مانند بیمه و مالیات و اختلاف بین شرکا نیز از جمله مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات برای رونق تولید این واحدها گفت: واحدهایی که این مشکل را دارند می‌توانند از تسهیلات رونق تولید در جهت حل مشکلات خود استفاده کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اهمیت جذب سرمایه ‌گذاران در استان زنجان گفت: باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم و اگر سرمایه گذار احساس امنیت برای سرمایه خود نداشته باشد قطعا از سرمایه گذاری خود منصرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان زنجان ابراز کرد: امسال 385 واحد تولیدی به منظور دریافت تسهیلات در این سامانه بهینه یاب ثبت نام کردند.

احمدی با بیان اینکه پرونده 100 واحد تولیدی برای ارائه تسهیلات در حال رسیدگی قرار دارد افزود: در مجموع امسال 10 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای مشکل‌دار پرداخت شده است.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر