logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۶۹۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر خبر داد:

مراجعه بیش از ۹۳۰۰ بیمار به بیمارستان شهید قاسم سلیمانی ابهر

مراجعه-بیش-از-۹۳۰۰-بیمار-به-بیمارستان-شهید-قاسم-سلیمانی-ابهر-
ریاست بیمارستان بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر گفت: تعداد ۹ هزار ۳۴۰ بیمار در ایام نوروز ۱۴۰۳ به این بیمارستان شهید سلیمانی ابهر مراجعه کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان، پریسا احدی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی (۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳)، بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر به عنوان تنها بیمارستان تأمین اجتماعی در شهر ابهر به صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت کاری به مراجعان خدمات ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این ایام ۹ هزار و ۳۴۰ بیمار به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند، گفت: از این تعداد بیش از ۹ هزار نفر به صورت سرپایی ویزیت و تعداد ۳۱۹ بیمار برای ادامه روند درمان در بخش‌های مختلف بستری( بستری در اورژانس ۱۲۸ و ۱۹۱ نفر در سایر بخش‌ها) بستری شدند، از تعداد ۳۱۹ بیمار بستری ۳۷ مورد عمل جراحی قرار گرفتند. 

احدی افزود: ۷ مورد از زایمان‌های طبیعی و ۸ مورد سزارین در ایام نوروز در این بیمارستان انجام شد.

رئیس بیمارستان سردارشهید قاسم سلیمانی ابهر گفت: در ایام نوروز واحدهای آزمایشگاه، داروخانه و تصویربرداری این مرکز فعال بود و ارائه خدمات درمانی توسط واحدهای نظارتی ستاد مدیریت درمان مورد بررسی و پایش قرار می گرفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر