logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران:

حضور 14 رشته ورزشی بسیج در لیگ‌های برتر/ 280 هزار نفر از قهرمانان ملی جذب بسیج شدند

حضور-14-رشته-ورزشی-بسیج-در-لیگ‌های-برتر-280-هزار-نفر-از-قهرمانان-ملی-جذب-بسیج-شدند

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به حضور رشته‌های بسیج در لیگ‌های برتر گفت: در حال حاضر 14 رشته ورزشی بسیج در لیگ‌های برتر حضور دارند.

به گزارش موج رسا; سردار داود آذرنوش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نهمین دوره المپیاد ورزشی بسیج کشور در زنجان اظهار کرد: ایجاد مراکز شناسایی استعداد‌های ورزشی بسیج یکی از اقدامات مهم در سطح کشور بوده که در سراسر کشور شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: کشورهای پیشرفته بیشتر سرمایه گذاری‌های خود را روی جوانان انجام می‌دهند و توانسته‌اند در رشته‌های مختلف قهرمان المپیک جهان شوند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران افزود: در این راستا ما در سطح کشور خلع داریم و در حال حاضر نیز این خلع وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت چند ساله پایگاه‌های بسیج ورزشکاران در سطح کشور گفت: از ابتدای آغاز فعالیت این پایگاه‌ها استعدادیابی از جوانان در سراسر کشور در رشته‌های مختلف انجام می‌شود.

سردار آذر نوش افزود: توجه به بحث فنی، اخلاق و رفتار این ورزشکاران هم از همان ابتدای استعدادیابی مد نظر بوده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات هر تیم بنام یک شهید در رقابت‌ها حضور دارند گفت: علاوه بر آن برنامه انس با قرآن نیز با حضور ورزشکاران برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به اینکه امیدواریم با توسعه پایگاه‌های استعدادیابی در سایر رشته‌ها نیز شاهد افزایش رشته‌های المپیاد باشیم افزود: در حال حاضر نیز از قهرمانان سطح بین‌المللی که در این پایگاه‌ها رشد کردند حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: بحث استعدادیابی یکی از مسائل مشکل و هزینه بر بوده و مهم این است که سرمایه گذاری در بخش نوجوانان و جوانان انجام می‌شود که در آینده نتیجه خوبی خواهد داشت.

آذرنوش با اشاره به احداث 3 هزار سالن ورزشی در سطح کشور گفت: ساخت سالن‌های ورزشی در رشته تیر اندازی و ورزش زورخانه‌ای در سطح کشور در دستور کار سازمان بسیج قرار دارد و به جد این موضوع در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه 280 هزار نفر از قهرمانان ملی جذب بسیج شدند که کارهای فرهنگی انجام می‌دهند افزود: 14 رشته بسیج نیز در سطح حرفه‌ای در لیگ‌های برتر دسته یک و سایر لیگ‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به برگزاری دو دوره آموزشی برای 400 نفر از مربیان ورزشی سراسر کشور از 16 تا 22 مهرماه امسال گفت: از این تعداد 200 نفر آقا و 200 نفر خانم هستند که در این دوره شرکت می‌کنند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴