logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۶۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

کالای-قاچاق-به-ارزش-۴-میلیارد-ریال-در-زنجان-کشف-شد

فرمانده انتظامی استان زنجان، از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال، از یک دستگاه اتوبوس توسط ماموران پلیس آگاهی خبر‌داد.

سردار"علی آزادی" در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی موفق شدند یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را در اتوبان "زنجان- قزوین" شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کنترل خودروهای عبوری موفق شدند این خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

سردار آزادی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ۵۱۹ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و ۲۹ هزار و ۱۹۰ عدد انواع داروهای قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه ارزش کالاهای کشف شده بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا به منظور تحقق شعار سال( اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) مورد توجه ویژه قرار دارد افزود: مبارزه با کالای قاچاق در استان زنجان مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

سردار آزادی بیان کرد: قاچاق کالا می‌تواند ضربه بزرگی به تولید داخلی بزند و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به منظور افزایش تولید داخلی و حمایت از تولید کنندگان انجام می‌شود.

//ع  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر