logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۵۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

تخصیص برنج و شکر در طرح ضیافت به استان زنجان

تخصیص-برنج-و-شکر-در-طرح-ضیافت-به-استان-زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 846 تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار در طرح ضیافت برای استان زنجان تامین و توزیع می‌شود.

ولی‌اله زمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار کرد: تخصیص برنج از انواع هندی ۱۱۲۱ و پاکستانی و شکر سفید برای مصرف خانوارها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: 566 تن برنج در قالب 342 تن برنج هندی 1121 و 224 تن برنج پاکستانی در بسته‌بندی 10 کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: 280 تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها، غرفه‌های میادین تره بار و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه می‌شود.

 وی بیان کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر