logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

برخی از ما مسئولان به کارمان اعتقاد و باور نداریم/ نوع نگاه، گفتار و رفتار عده‌ای به دل آدم نمی‌‎چسبد

برخی-از-ما-مسئولان-به-کارمان-اعتقاد-و-باور-نداریم-نوع-نگاه،-گفتار-و-رفتار-عده‌ای-به-دل-آدم-نمی‌‎چسبد

فرماندار زنجان تاکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای در ادارات گفت: نوع نگاه، گفتار و رفتار عده‌ای به دل آدم نمی‌‎چسبد.

به گزارش موج رسا; رسول بیات امروز در جشنواره شهید رجایی شهرستان زنجان با بیان اینکه اخلاق باید در همه کارها سرلوحه قرار گیرد، اظهار کرد: اگر ما دنبال رفاه و افزایش زندگی مردم هستیم باید به مسائل اخلاق توجه جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین موضوع در اخلاق کار، کارمندی و مدیریت امانتداری است، عنوان کرد: مسئولیت نوعی امانتداری است اما کسانی هستند که به مسئولیت با چشم طمع نگاه می‌کنند.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه باید پایبند مسولیتی که برعهده گرفتیم باشیم، ابراز کرد: برخی از ما مسئولان به کارمان اعتقاد و باور نداریم باید گفت که وقتی ما خودمان به کارمان باور نداشته باشیم دیگران نیز ما را باور نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه نظم سازمانی از دیگر ویژگی‌هایی است که باید به آن توجه داشت، خاطرنشان کرد: نوع نگاه، گفتار و رفتار برخی به دل آدم نمی‌‎چسبد چرا که بسیاری از موارد اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند.

بیات با اشاره به اینکه خوشرویی نیز باید از دیگر ویژگی‌های یک مدیر موفق باشد، گفت: اهل مدارا بودن در باید تمام سطوح مدیریتی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: کارها باید از لحاظ دوستی مبتنی بر فضیلت انجام شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ما درگیر انحراف در برخی مسائل هستیم، اظهار کرد: گزارشاتی وجود دارد که برخی از کارمندان ما به دلیل اینکه می‌گویند سطح زندگی ما پایین است یک نوع رفاه طلبی را دنبال می‌کنند.

وی بیان کرد: هرکسی که کارمند می‌شود باید قبول کند که زندگی کارمندی همین است و کسی که به دنبال پول زیاد است به طرف بخش خصوصی رفته و کار اقتصادی کند البته باید حداقل تامین‌ زندگی برای کارمندان مورد توجه قرار گیرد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲