logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۴۹۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است

دشمن-به-دنبال-ایجاد-ناامیدی-در-جامعه-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه باید در نظر داشت دشمن برای عدم حضور مردم در عرصه‌های مختلف برنامه‌های متفاوتی دارد گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری  در پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بحث فضای مجازی باید مراقب کودکان باشیم چرا که غرق شدن در فضای مجازی برای کودکان مناسب نیست گفت: لازمه ورود به فضای مجازی کسب اطلاعات کافی و داشتن سواد رسانه است چرا که عدم اطلاع در حوزه فضای مجازی و تولید محتوا برای افراد ناآگاه از جمله کودکان مضر است و والدین به این نکته توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در جنگ ترکیبی که دشمن بر آن تاکید بیشتر دارد باید در نظر داشت لازمه اصلی در برابر جنگ ترکیبی دشمن دفاع به صورت ترکیبی است و به این نکته باید دقت لازم را داشت.

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن افراد در جامعه است چرا که از حضور مردم در عرصه‌های مختلف ترس شدید دارد.

حجت الاسلام علی اکبری ابراز کرد: دشمن با ایجاد یاس در جامعه به دنبال دست‌یابی به اهداف ناخوشایند در جامعه است که با آگاهی و تدبیر مردم همیشه در صحنه ناامید خواهد شد.

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر