logo
امروز : پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۴۹۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان:

بیشترین مطالبات مردم از ستاد ارتباطات مردمی در مورد نهضت ملی مسکن بود

بیشترین-مطالبات-مردم-از-ستاد-ارتباطات-مردمی-در-مورد-نهضت-ملی-مسکن-بود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر در مدت سه روز به ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان مراجعه کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی با بیان اینکه همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور و هیئات دولت به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای استانی در زنجان به مدت سه روز در محل سالن ورزشی دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان فعال بود، گفت: این ستاد از ۱۴ دی ماه برپا شد و تا ۱۶ دی ماه روز شنبه ادامه داشت. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با عنوان طرح ملی« خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی» برپا شده بود، اظهار کرد: بیش از ۷۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: طی این سه روز بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر به ستاد مردمی مراجعه کردند که بیشترین مطالبات و مراجعات مردم در خصوص نهضت ملی مسکن بود.

اسماعیلی با بیان اینکه نمایندگان تمام دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در این ستاد حضور داشتند، گفت: مردم استان زنجان مطالبات و درخواست‌های خود را در بخش های املاک،مسکن و شهرسازی،راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،حمل و نقل ریلی (راه آهن)،بانک مسکن،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،بازافرینی و احیاء بافت فرسوده شهری،هواشناسی، شرکت فرودگاه‌ها، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل و سازمان نظام مهندسی بیان کردند. 

وی بیان کرد: در این راستا مشکلات و مسائل مطرح شده مردم پروژه به پروژه و بخش به بخش صورت جلسه شده و به تمام موارد رسیدگی خواهدشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر