logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۴۶۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس امور مالیاتی شهرستان ایجرود خبرداد:

واریز ۲۴۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایجرود

واریز-۲۴۰-میلیارد-ریال-به-حساب-شهرداری‌ها-و-دهیاری‌های-ایجرود
رئیس امور مالیاتی شهرستان ایجرود از واریز ۲۴۰ میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۸۶۳ هزار ریال از محل وصول ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایجرود خبرداد.

امیرحسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از واریز ۲۴۰ میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۸۶۳ هزار ریال از محل وصول ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایجرود خبرداد و اظهار داشت: این مبالغ در هشت ماهه سال جاری واریز شده است.

بیشتر بخوانید

وی به تفکیک این واریزی اشاره کرد و گفت: سهم شهرداری زرین آباد از این عوارض ۱۵ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال بوده است.

رئیس امور مالیاتی شهرستان ایجرود واریزی شهرداری حلب را ۶ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: دهیاری‌های شهرستان ایجرود نیز ۲۱۳ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال از محل ارزش افزوده دریافت کردند.

وی با بیان اینکه روستاهای فاقد دهیاری و عشایر شهرستان نیز در این واریزی ها مد نظر قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: به حساب روستاهای فاقد دهیاری ۴ میلیارد و ۸۶۳ میلیون و عشایر شهرستان هم مبلغ ۴۵ میلیون ریال واریز شده است.

رحیمی از ابلاغ قانون تسهیل قانون پایانه‌های فروشگاهی اشاره کرد و گفت: از اول دی ماه ۱۴۰۲ اشخاص حقیقی و مشاغلی که در سال ۱۴۰۲ مبلغ فروش آنها تا پایان شهریور ۱۴۰۲ بیشتر از ۱۸ میلیارد ریال بوده موظفند از اول دی ماه فاکتورهای خود را به صورت الکترونیکی صادر کنند سامانه مودی متصل شوند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت‌های اشخاص حقوقی به طور کلی از دی ماه سال جاری باید فاکتورهای خود را به صورت الکترونیکی صادر کنند.

رئیس امور مالیاتی شهرستان ایجرود با بیان اینکه در این زمینه یک سری استثنائات نیز وجود دارد که با هر میزان فروش ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی بر اساس دستورالعمل فاکتور صادر کنند، تصریح کرد: اشخاص حقیقی موضوع جزء ۲ بند تا تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ هر میزان فروش الکترونیکی هستند که از جمله وکلا و پزشکان هستند، همچنین عرضه کنندگان کالا و خدمات مرتبط با طلا جواهر و پلاتین با هر میزان فروش کالا و خدمات به استناد جزء ۴ بند به ماده ۲۶ قانون مالیات ارزش بر افزوده مصوب سال۱۴۰۰ و فروشندگان موادمعدنی به واحد‌های فرآوری مواد معدنی موضوع بند م تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ با هر میزان فروش ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی بر اساس دستورالعمل فاکتور صادر کنند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر