logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۴۳۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان خصوصی سازی:

مولدسازی کمک کننده به اجرای طرح‌های نیمه تمام است+عکس

مولدسازی-کمک-کننده-به-اجرای-طرح‌های-نیمه-تمام-است+عکس
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی به آیین‌نامه جدید مولدسازی که اختیارات قابل توجهی به استان‌ها داده است اشاره کرد، گفت: در صورت اجرا شدن مولدسازی در استان شاهد اتفاقات خوبی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»مالک رحمتی امروز در کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت که در استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه اجرای مولدسازی به معنای ارتقای بهره‌وری است، اظهار داشت: از چنین ظرفیتی باید در راستای گره‌گشایی اجرای طرح‌ها استفاده نماییم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مولدسازی یک رویکرد گفتمانی دارد، افزود: در حال حاضر نیازمند تغییر این ریل کشورداری هستیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به مولدسازی موضوع جدیدی نیست، گفت: در گذشته به درستی به این موضوع عمل نشده است.

وی با بیان اینکه مولدسازی در بردارنده فروش دارایی‌های دولتی و شرکت‌های دولتی است، اذعان کرد: آیین نامه جدید مولدسازی سازو کار‌های مناسب ایجاد ارزش افزوده در اموال دولتی را ایجاد کرده است.

رحمتی با بیان اینکه مولدسازی به اجرای طرح‌ها سرعت می‌دهد، گفت: با اجرای مولدسازی در استان شاهد اتفاقات خوبی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام خواهیم شد.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به آیین‌نامه جدید مولدسازی که اختیارات قابل توجهی به استان‌ها داده است، گفت: در صورت اجرا شدن مولدسازی در استان شاهد اتفاقات خوبی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام خواهیم شد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه اصلی مدیران کمک به افزایش سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: این امر می‌طلبد تا به داشته‌های موجود تکیه کنیم و استفاده بهره‌ورانه از آنها داشته باشیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر