logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۴۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس:

مشکل عمده استان زنجان در درجه نخست بحث آب است/ ساماندهی به معادن و توجه به بخش صنعت باید در اولویت قرار گیرد

مشکل-عمده-استان-زنجان-در-درجه-نخست-بحث-آب-است-ساماندهی-به-معادن-و-توجه-به-بخش-صنعت-باید-در-اولویت-قرار-گیرد

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس با اشاره به مهمترین اولویت‌های استان گفت: مشکل عمده استان زنجان در درجه نخست بحث آب است. 

سیدمرتضی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشار به مهمترین اولویت‌های استان اظهار کرد: ما گفت‌وگوهای متعددی با وزیر جدید صنعت در جلسات کمیسیونی، فراکسیونی و مجمع نمایندگان استان داشتیم از طرفی مشکل عمده استان زنجان در درجه نخست بحث آب است که در این راستا با وزیر آینده نیرو نیز در این راستا گفت‌وگوهایی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بعد از مشکل آب پرداختن به بحث صنعت یکی دیگر از اولویت‌های استان است، ابراز کرد: ساماندهی به معادن استان از دیگر اولویت‌های نمایندگان استان برای پیگیری خواهد بود.

نماینده مردم ایجرود، ماهنشان و دهستان‌های قلتوق و بوغداکندی گفت: در بحث جهاد کشاورزی نیز با وزیر جهاد کشاورزی صحبت‌هایی داشتیم که امیدواریم با شرایط بهتر از قبل قدمهای موثری را برداریم.

وی در مورد آخرین وضعیت پتروشیمی زنجان نیز عنوان کرد: ما از مقام عالی استان و هیئت مدیره پتروشیمی انتظار داریم که این موضوع را در اولویت قرار دهند چرا که به اندازه کافی این پروژه معطل مانده است.

خاتمی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی باید با سرعت بیشتری آغاز و تکمیل شود، خاطرنشان کرد: مقدمات کار فراهم شده و صندوق توسعه ملی نیز با ارائه تسهیلات لازم موافقت کرده است.

وی تصیح کرد: اعضای هیئت مدیره پتروشیمی باید با انگیزه بیشتری کارها را دنبال کنند تا مردم استان بعد از سالها چشم‌انتظاری اشتغال و تولید را با تکیمل این پروژه ببینند.

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم منتظر تکمیل این پروژه هستند و در این راستا همه باید برای تکمیل آن کمک کنند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر