logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۴۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

صنعت دفاعی کشور یکی از پشتیبانان انقلاب اسلامی است/ قدرت نیروهای مسلح اجازه طمع تجاوز به دشمن را نمی‌دهد

صنعت-دفاعی-کشور-یکی-از-پشتیبانان-انقلاب-اسلامی-است-قدرت-نیروهای-مسلح-اجازه-طمع-تجاوز-به-دشمن-را-نمی‌دهد

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به قدرت دفاعی ایران گفت: صنعت دفاعی کشور یکی از پشتیبانان انقلاب اسلامی است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این دو شهید بزرگوار در سال ۶۰ توسط منافقین کرو دل به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته به شهادت شهیدان باهنر و رجایی، روز اشغال ایران توسط متفقین و فرار رضا خان، روز کارمند، روز داروسازی، سالروز شهادت زائرین خانه خدا در سال ۶۶، شهادت امام محمدباقر(ع)، انفجار تروریستی در حرم امام علی(ع) و روز مبارزه به تروریسم نیز اشاره کرد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به صنعت دفاعی کشور تصریح کرد: صنعت دفاعی کشور یکی از پشتیبانان انقلاب اسلامی بوده و اگر انقلاب از خطرها محفوظ مانده به خاطر همین قدرت دفاعی است.

وی بیان کرد: امروز قدرت دفاعی کشور و همچنین سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی از ارکان پایداری انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شوند و اگر اینها نباشند دشمن طمع می‌کند تا به این انقلاب و کشور لطمه بزند.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه دشمن می‌داند که توانایی ایستادن در برابر قدرت ایران را ندارد، گفت: آنها می‌دانند که صنعت دفاعی ما قوی و محکم است چرا که اگر می‌توانستند بر ما غلبه کنند ذره‌ای تعلل نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه باید پایگاه وحدت باشد، خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری نماز جمعه باید قرارگاه باشد که امام جماعات نیز فرماندهان این قرارگاه هستند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه وظیفه امامان جماعت دفاع از اسلام، ولایت و کشور است، عنوان کرد: ۸۰۰ امام جمعه به این وظیفه مهم می‌پردازند و در جهت وحدت قدم برمی‌دارند و خیلی کم پیدا می‌شوند کسانی که با حرفهای تند خلاف نظر رهبری عمل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر نماز جمعه نباشد به انقلاب ما خدشه وارد می‌شود، اظهار کرد: گاهی برخی از کسانی که تریبون در اختیار دارند در رابطه با ائمه جمعه حرفهای سخیفی می‌زنند که باید این گونه حرفها نسبت به ائمه جمعه متوقف شود.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه به جنایات متعدد منافقین اشاره کرد و افزود: منافقین با جمایت استکبار و در راس آن آمریکا جنایت‌های زیادی را مرتکب شدند و اکنون نیز آنها مورد حمایت آمریکا هستند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر