logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۳۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمادگی موشک ها برای جلوگیری از جنگ است/شهید حججی سربه دار بود

آمادگی-موشک-ها-برای-جلوگیری-از-جنگ-است-شهید-حججی-سربه-دار-بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای اینکه به جنگ نیفتیم باید موشک ها را آماده کنیم.

به گزارش موج رسا; محمد حسین صفار هرندی در دومین یادواره سرداران و 87 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: پرده ها از جلو چشمان شهید کنار می رود و با مشاهده حقایق راه خود را ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه برای شهدا  نیز جایگاه و مقام شهادت کاملا روشن است، ادامه داد: همان اتفاقی که قرار است برای آنها بیفتد به آنها بشارت داده می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: کسانی که در راه خداوند کشته می شوند در نزد خداوند روزی میگیرند و اسیر ضوابط دنیای خاکی نیستند.

صفار هرندی ادامه داد: دنیای چنین افرادی فاقد حزن و اندوه و خوف می شود.

وی با بیان اینکه پیام شهدا ما را سرپا نگه داشته است، افزود: در برابر موج دنیای کفر که جنگ احزاب واقعی علیه نظام اسلامی است با همین پیام شهدا ایستاده ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: موشک های سپاه پاسداران و نیروهای مسلح برای پاسخگویی در برابر دشمنان آماده است که این موضوع امنیت برای کشور آورده است چرا که ما دارای آرایش جنگی هستیم.

صفار هرندی ادامه داد: برای اینکه به جنگ نیفتیم باید موشک ها را آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعضی ها اصرار دارند که نفهمند،افزود: باید این بزرگداشت را از دست ندهیم، این یادواره ها مراسم فاتحه خوانی نیست بلکه جلسه درس آموزی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ایمان همراه استقامت نیرویی عظیم برای مقابله با دشمنان است.

صفار هرندی با بیان اینکه 10 سال طول کشید تا زرادخانه های عراق از دست صدام خارج شود، افزود: پس خلع سلاح به دنبال حمله به کشور عراق بوده و آن کشور را تسخیر کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید به عنوان حمایت کننده پشت سرنیروهای مسلح بایستند، افزود: برای اینکه کشور وارد جنگ نشود و تاسیسات اساسی را از دست ندهد باید استعدادهای نظامی کشور تقویت شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سال ها نیروهای مسلح و پشتیبانی قوای نظامی به دنبال افزایش دقت و برد سلاح های کشور بوده اند و امروز هم این راه ادامه دارد.

صفار هرندی افزود: امروز برد سلاح های ایرانی به گونه ای است که می تواند اگر موشکی شلیک می شود، کله فرماندهی را که نشانه رفته است،بزند.

وی تصریح کرد: زندگی شهید حججی همه جهاد است و با دقت در زندگی وی می فهمیم که سربه دار بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: بسیاری از عرفای ما به جایگاهی که شهید حججی رسید نرسیده اند و به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند، این شهید حجت شد.

صفار هرندی با بیان اینکه آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری فرمودند بی قانونی نیست، افزود: برای سالم سازی جامعه همه مسئول هستیم.

وی گفت: آتش به اختیار این است که کم کاری یک دستگاهی را عده ای حل کنند اگر چه ممکن است آن دستگاه نیز عمدا کم کاری نکرده باشد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر