logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۳۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ماهنشان:

بسیج از تهدید‌ها فرصت می‌سازد

بسیج-از-تهدید‌ها-فرصت-می‌سازد
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بسیج از تهدید‌ها فرصت می‌سازد و رسالت بسیج استفاده از استعدادهای انقلاب برای پیشرفت کشور می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهنشان ضمن عرض تبریک هفته بسیج گفت: بسیج از تهدیدها فرصت می‌سازد و رسالت بسیج استفاده از استعدادهای انقلاب برای پیشرفت کشور می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بسیج میوه و مولود انقلاب است که با دستان امام خمینی(ره) به سازمانی مستحکم تبدیل شده است و بسیج از متن ملت و بدنه فعال ملت و جوهره مردم است.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: بسیج ثابت کرده است که در متن مشکلات مردم هیچوقت تماشاگر نیست و همیشه مانند غریق نجات عمل می‌کند. 

وی ادامه داد: ولی فقیه در دیدار هفته گذشته با ورزشکاران و مدال‌آوران از نگاه راهبردی به تفسیر جایگاه ورزش در جمهوری اسلامی پرداختند و ورزش را بر پایه‌ فعالیت سیاسی ایران قوی تبیین کردند .

علحجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: از نیازمندی‌ها و لوازم شکل‌‌گیری ایران قوی اهمیت دادن به مقوله ورزش است.

وی ادامه داد: این فرمایشات وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و از مسئولین می‌خواهم به مساله ورزش اهمیت بیشتری بدهند.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: اسرائیلی‌ها تلفات جنگی سنگینی را به بار آورد‌ه‌اند و اقدام به کشتار کودکان و زنان کردند که بنا به تعبیر سخنان مقام معظم رهبری که فرموند اسرائیلی‌ها در میدان مسابقه شکست خورده و به سراغ تماشاگران رفتند.

وی عنوان کرد: آتش بس موقت بشر دوستانه در غزه نتیجه بیش از ۴۵ روز پایداری وصف ناپذیر مردم فلسطین و مجاهدت و ایستادگی تاریخی رزمندگان مقاومت و گام اول در پیروزی است‌.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: ملت فلسطین اثبات کرد که سرنوشت خود و وطن خویش را چه در میدان جنگ و چه در میدان سیاسی به دست خود رقم خواهد زد.

وی افزود: ملت فلسطین در مقابل هر طراحی و اقدام نسنجیده و متجاوزانه رژیم صهیونیستی و حامیان شناخته شده آنان پاسخ مناسب و تعیین کننده خواهد داد.

وی بیان کرد: از وزیر امور خارجه آقای امیر‌عبدالهیان و تیم وزارت خارجه تشکر و قدردانی می‌نمایم که شبانه روز و دلسوزانه زحمات زیادی را متحول می‌شوند و مواضع نظام رهبری را با سفر‌های خود به کشور‌های مختلف مطرح می‌کنند.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: وزیر امور خارجه سعی در حل و فصل مسائل از راه دیپلماسی را دارند و مطمئنا مردم این کار‌ها را فراموش نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: ما روزهای سخت گذشته را فراموش نمی‌کنیم و بانیان آنان را هرگز نمی‌بخشیم چرا که روزانه ۷۰۰ نفر از هموطنانمان به دلیل ابتلا به ویروس منحسوس کرونا جان خود را از دست می‌دادند.

وی افزود: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و کسب و کار‌ها از طرفی ایجاد نگرانی بین خانواده‌ها و حاکم بودن فضای نا‌امیدی در فضای کشور و غلبه تورم ۶۰ درصدی و رشد اقتصادی نزدیک به صفر و قطع ارتباط مدیران با بدنه جامعه از تاثیرات این ویروس منحسوس بود.

وی ادامه داد: مدت زمان زیادی از آن روز‌های سخت و سیاه نگذشته است و باید مسئولین وقت پاسخگوی ترک فعل‌های خود باشند.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: ولی این روزها امید به جامعه برگشته است، تورم کاهش یافته و رشد اقتصادی مثبت شده و کسب و کار‌ها رونق گرفته و ارتباط مدیران با بدنه جامعه ایجاد شده است با این وجود از طرف مردم از مسئولین و مدیران و دولت مردمی تشکر می‌نمایم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴