logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۳۰۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده:

طرح آگاه‌سازی کیان در خدابنده اجرا می‌شود

طرح-آگاه‌سازی-کیان-در-خدابنده-اجرا-می‌شود
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از اجرای طرح آگاه‌سازی کیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، رحیم گنج خانلو رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از اجرای طرح آگاهسازی کیان در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

وی با اعلام این خبر گفت: این طرح اولین بار و به شکل آزمایشی برای پیشگیری از اعتیاد در محیط های اداری برای کارکنان و خانواده های آنان در شهر قیدار به مرحله اجرا در می‌آید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده ادامه داد: طرح کارمند یاری در کوتاه مدت به کاهش اثرات منفی استرس شغلی و افسردگی می‌پردازد و به یادگیری مهارت‌های زندگی و چگونگی ارتباط موثر کمک می‌کند. 

وی تصریح کرد: ارتقای سطح سلامت روانی، افزایش بهره وری و امکان دسترسی آسان به خدمات حمایتی و مشاوره‌ای برای کارکنان و خانواده آن‌ها از دیگر برنامه‌های این طرح است. 

این مسئول ادامه داد: عناوین آموزشی طرح کیان، آشنایی با کلیات اعتیاد و مفاهیم پیشگیری، معرفی مهارت‌های زندگی موثر در پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با انواع مواد اعتیاد آور، آشنایی با باورهای غلط اعتیاد، آشنایی با اصول کلی درمان اعتیاد و معرفی الگوهای درمان اعتیاد است.

گنج خانلو با اشاره به اینکه مخاطبان این برنامه در درجه نخست همه کارکنان سازمان ها هستند، خاطرنشان کرد: تاکید این برنامه بر پیشگری اولیه است و در درجه دوم مخاطبان عمده این برنامه، کارکنان متعددی هستند که می‌توانند درگیر مسائلی مانند اعتیاد، استرس یا افسردگی و یا حتی مشکلات شخصی مانند ازدواج و طلاق و ... باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر