logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۲۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

به دنبال پوکر کردن در مدال‌های طلای جهانی هستم

-به-دنبال-پوکر-کردن-در-مدال‌های-طلای-جهانی-هستم-
عضو تیم ملی پرورش اندام ایران گفت: تلاش می‌کنیم تا زمان مسابقات آمادگی خود را به ۱۰۰ درصد برسانیم و در مسابقات، با کسب مقام قهرمانی، قهرمانی دوره‌های قبل را تکرار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» فرشاد گنجی عضو تیم ملی پرورش اندام ایران و دارنده 3 مدال طلای جهان گفت: همه شرایط اردویی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در فاصله سه هفته مانده به مسابقات از آمادگی ۷۰ یا ۸۰ درصدی برخورداریم.
تلاش می‌کنیم تا زمان مسابقات آمادگی خود را به ۱۰۰ درصد برسانیم و در مسابقات، با کسب مقام قهرمانی، قهرمانی دوره‌های قبل را تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید

وی درباره مقام‌ها و مدال‌های چند سال اخیر خود اظهار داشت: توانستم در سال ۲۰۱۸ مدال طلای آسیا را کسب کنم، در ۲۰۱۹، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ طلای جهان را کسب کردم و به دنبال پوکر کردن در مدال‌های طلای جهانی هستم.

گنجی درباره دو مرحله‌ای شدن اردو گفت: چند سالی بود که یک دوره و در فاصله یک هفته مانده به مسابقات اردو برگزار می‌شد، ولی در این دوره شرایط اردو به رویه گذشته، بازگشته و در دو مرحله اردو برگزار می‌شود که آمادگی را برای ورزشکاران بیش از پیش فراهم می‌سازد.
عضو تیم ملی پرورش اندام افزود: دو مرحله‌ای شدن اردو باعث بررسی بهتر ورزشکاران و بهتر رصد شدن عملکردشان توسط مربیان می‌شود.
گنجی در پایان بیان کرد: تمامی ورزشکاران همه تلاششان را در مسابقات برای کسب قهرمانی انجام می‌دهند و از مسئولان انتظار حمایت دارند و در صورت عدم حمایت نیز ورزشکاران هدف خود و علاقه خود را دنبال خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجوبان

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴