logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۲۸۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج طلاب استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

زوال رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی قطعی است

زوال-رژیم-غاصب-و-کودک‌کش-صهیونیستی-قطعی-است
مسئول بسیج طلاب استان زنجان با اشاره به جنایت‌های اسرائیل گفت: زوال رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی قطعی است.

حجت الاسلام ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه همان گونه که در سالیان گذشته، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر روند نابودی اسرائیل غاصب تأکید کردند گفت: روند رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و توقف‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: زوال این رژیم ساختگی و غاصب قطعی است چرا که ظلم هیچ‌گاه ماندگار نخواهد بود و روزی فراخواهد رسید که بانیان آن در پیشگاه عدل الهی و پیش از آن، در دنیا و به دست مجاهدان ظلم‌ستیز، مجبور به تحمل تبعات جنایات خود خواهند شد.

مسئول بسیج طلاب استان زنجان عنوان کرد: رژیم غاصب رفتنی است، امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ سرحال‌تر است، امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضد غصب، ضد ظلم، ضد صهیونیسم امروز از همیشه با نشاط‌تر، سرحال‌تر، آماده‌تر است که مشاهده می‌کنید و به امید خدا این نهضت به نتیجه خواهد رسید.

حجت الاسلام نصیری افزود: اقدامات شجاعانه‌ امروز جوانان مؤمن و قهرمان فلسطینی، در بازگرداندن حقوق غصب شده‌ خود، نوید بخشِ به نظاره نشستن جهانیان بر فروپاشی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است.

وی عنوان کرد: در طی چند روز اخیر شاهد خلق حماسه‌ای توسط فلسطینیان در جهان بودیم که در نوع خود بی نظیر است.

مسئول بسیج طلاب استان زنجان تاکید کرد: از طرفی بحث آزادی فلسطین مطرح است که توسط غاصبان صهیونیست این سرزمین احاطه شده و غیر از این که رژیم غاصب فقط به زبان ظلم عادت کرده و نمی‌توان با آن صحبت کرد.

حجت الاسلام نصیری تصریح کرد: از طرفی باید توجه داشت هدف اصلی سیاست‌های استکبار کم رنگ کردن مسئله فلسطین در جهان است که ذهنیت جهان اسلام را نسبت به فلسطین تغییر داده و آن‌ها را همسو خود کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ امروز فلسطین آماده‌تر از همیشه است و در طی چند روز گذشته شاهد اتفاقات خوب در منطقه بودیم که مهمترین آن‌ها این بود که گروه‌های فلسطینی از حالت تدافعی خارج شده و  به حالت تهاجمی در آمده‌اند که ایستادگی و مقاومت فلسطینیان در این امر منحصر به فرد است.

مسئول بسیج طلاب استان زنجان ابراز کرد: در این عملیات فلسطینیان خوش درخشیده و واقعا غرور آفرین وارد عرصه و مبارزه با رژیم کودک کش اسرائیل شدند و حماسه تاریخی را برای جهان آفریدند و به استکبار و رژیم کودک کش اسرائیل ثابت کردند که دیگر خانه ظلم و جور عنکبوتی آن‌ها متلاشی شده و افول رژیم کودک کش فرا رسیده است.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر