logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۲۴۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

امضای میثاق نامه شهدا در مدارس استان زنجان

امضای-میثاق-نامه-شهدا-در-مدارس-استان-زنجان
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه مدارس شاهد با دارا بودن ظرفیت‌های فکری، آموزشی و معنوی جایگاه مناسبی برای معرفی شهدا به دانش آموزان دارد گفت: امضای میثاق نامه شهدا در مدارس استان زنجان انجام شد.

عباس برزگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طرح همکلاسی آسمانی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار شد گفت: طرح همکلاسی آسمانی در 22 مدرسه شهدا استان زنجان برگزار شد و هدف از برگزاری امضا میثاق نامه شهدا در استان معرفی شهدای دانش آموز استان زنجان به نسل‌های جدید انقلاب است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهدا در جامعه نقش هدايت‌گري دارند لذا بايد دانش آموزان را با زندگينامه شهدای دانش آموز و فلسفه ايثار و شهادت آشنا كنيم تا شناخت نسل چهارم نسبت به انقلاب و دفاع مقدس افزايش يابد.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: بايد به دانش آموزان در كلاس‌های درس و يا برنامه‌های فرهنگي كه در مدارس برگزار می‌شود آموخت كه با حركت در مسير شهدا هيچگاه راه را گم نمی‌كنيم.

برزگر ابراز کرد: شهدای دانش آموز برای نسل امروز نقش يك معلم را دارند زيرا در كلاس درس شهدا می‌توان درس‌های زيادی از جمله تربيتی، دينی، ولايتمداری و عرق به ميهن را آموخت.

وی تصریح کرد: امنيت، آرامش، رشد و توسعه، اقتدار و جايگاه ايران در خاورميانه و جهان مديون خون پاك شهيدان  است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر