logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۲۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده:

جشنواره «اسوه» حلقه وصل مردم با دستاوردهای بسیج است

جشنواره-«اسوه»-حلقه-وصل-مردم-با-دستاوردهای-بسیج-است
فرمانده سپاه خدابنده گفت: جشنواره «اسوه» حلقه وصل مردم با دستاوردهای بسیج است و امروز نقش بسیج در صحنه ها و عرصه های مختلف جامعه بسیار مهم و تأثیر گذار است.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»مجید لطیفی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم اشراق،اظهار کرد: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، پنجمین جشنواره سراسری اسوه ناحیه ای خدابنده از 27 تا 29 شهریورماه در مصلی نماز جمعه شهر قیدار برگزار می شود.

وی افزود:جشنواره «اسوه» حلقه وصل مردم با دستاوردهای بسیج است و امروز نقش بسیج در صحنه ها و عرصه های مختلف جامعه بسیار مهم و تأثیر گذار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده ادامه داد:نمایشگاه اسوه، پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر با هدف ارائه گرازش عملکرد یک ساله(سال ۱۴۰۱) خود و ارزیابی تیم ارزیاب ناحیه‌ای برای معرفی پایگاه‌های برتر خواهر و برادر به مرحله استانی، آشنایی مردم با خدمات و فعالیت‌های بسیج، ارائه دستاوردهای پایگاه برتر و انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان رویداد اسوه پایگاه‌های برتر با بررسی داوران، نظرسنجی‌های مردمی، انتخاب و معرفی شوند.

لطیفی خاطرنشان کرد: پس از جمع بندی تیم بازرسی ناحیه مقاومت بسیج از غرفه‌های نمایشگاه اسوه که حاصل زحمات یکساله پایگاه‌های مقاومت بسیج به شمار می‌رود؛ از پایگاه‌های موفق و برتر در مرحله شهرستانی تجلیل می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده خاطرنشان کرد: نمایشگاه سه روزه اسوه تا چهارشنبه این هفته هر روز در دو نوبت صبح (۸ تا ۱۲) و بعد از ظهر (۱۶ تا ۲۰)پذیرای شهروندان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر