logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

آماده تر از شلمچه و خرمشهر باید در برابر دشمنان اسلام بایستیم/ اصحاب رسانه خط مقدم دفاع از نظام اسلامی

آماده-تر-از-شلمچه-و-خرمشهر-باید-در-برابر-دشمنان-اسلام-بایستیم-اصحاب-رسانه-خط-مقدم-دفاع-از-نظام-اسلامی

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: باید روحیه جهادی در برابر هجمه های دشمنان اسلام تقویت شده و امروز از آماده تر از شلمچه و خرمشهر در برابر دشمنان اسلام بایستیم.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در مراسم جشن روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان زنجان،اظهار داشت: در شرایط کنونی، حساس ترین اوج نبرد انقلاب اسلامی با استکبار جهانی در جبهه جنگ نرم است.

وی ادامه داد: دشمن با همه ابزار،دستگاه های فرهنگی،ماهواره ای و شبکه های مجازی با همه توان علیه اسلام و انقلاب اسلامی ورود پیدا کرده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد:دشمن در صدد تحمیل اراده به نظام اسلامی بوده و غارت کردن سرمایه ها،اموال مسلمین و ادامه جنگ برای رسیدن به اهداف شوم از برنامه های دشمن محسوب می شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه وحدت جهان اسلام و وحدت ملی ایرانی را هدف قرار داده ات، ایجاد نا امیدی و جدا کردن مردم از نظام و مسئولان از فتنه های دشمنان است.

وی گفت: در این شرایط رسانه ها که رزمندگان جبهه جنگ نرم هستند تکلیف حساسی در این زمینه دارند.

این مسئول بیان داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف و طرح تبادل افکار و آرا در جامعه از وظایف رسانه ها است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: روزی شهید چمران از خاکریز انقلاب دفاع می کرد و امروز هم روز مجاهدت، بسیج عمومی و وحدت است.

سردار کرمی ادامه داد: باید تفکر و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تبیین شده و به سیره شهدا و امام حسین (ع)عمل کنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه باید روحیه جهادی در برابر هجمه های دشمنان اسلام تقویت شده و امروز از آماده تر از شلمچه و خرمشهر در برابر دشمنان اسلام بایستیم،گفت: باید اراده انقلاب و اسلام را به دشمنان تحمیل کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه ها فراتر از حزب، گزوه و جناح با در نظر گرفتن حکومت اسلامی حرکت در مسیر انقلاب و خط امام و رکاب ولایت را در پیش بگیرند،گفت: اگر این چنین باشد، شهدا دست ما را می گیرند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: هر جا در مقابل دشمنان برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت، ملت غیور،ولایی، انقلابی و شهید پرور و شهادت طلب ایستاده است، دشمن با ذلت و خواری شکست خورده و عقب برگشته است.

سردار کرمی بر ضرورت دفاع از حق مظلومین جهان از سوی رسانه ها تاکید کرد وگفت: اصحاب رسانه باید در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی باشند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر