logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۱۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات نظام را بازگو کنند

مدیران-دستگاه‌های-اجرایی-خدمات-نظام-را-بازگو-کنند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در طول عمر انقلاب خدمات زیادی برای کشور ارائه شده و مدیران باید این خدمات را بازگو کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه در این ۴۴ سال خدمات فراوانی در کشور انجام شده است گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید خدمات نظام را به صورت مقایسه‌ای با قبل از انقلاب برای مردم بازگو کنند تا مردم در جریان آنها قرار بگیرند چون پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خیره کننده‌ای انجام گرفته که اصلا قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

بیشتر بخوانید
وی افزود: لازم است که دستاوردهای نظام  با قبل از انقلاب مقایسه و به مردم اعلام شود و دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال سیاه نمایی کردن موفقیت‌های کشور ما در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی هستند ‌و رهبری در خصوص شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان در موقعیت‌های مختلف هشدار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هشتم شهريور روز مبارزه با تروریست است و به فرموده مقام معظم رهبری اگر قدرت عظیم ایمان، انگیزه ملت و رهبری آسمانی و تائید شده امام عظیم‌الشان ما نبود، ایستادگی در برابر آن همه شقاوت، خصومت، توطئه و خباثت امكانپذیر نبود.

حجت الاسلام خاتمی گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور ثبت شده است که باید قدردان خون این شهدا باشیم و آمریکا ۲۰ سال در افغانستان کشتار کرد اما در مقابل ایستادگی مردم نتوانست تاب بیاورد و جنایات آمریکا در منطقه تمام نشدنی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: دولت خدمات بسیار برای رفع مشکلات در جوامع انجام داده است و امیدواریم هرچه زودتر ثمرات این زحمات در سفره مردم بنشیند و اثر خود را مشخص کند.

وی افزود: وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) نیز در ۴۰ سالگی به درجه پیامبری و بعثت رسیدند، به همین خاطر است که زیارت امام حسین (ع) در اربعین به عنوان فضیلت عنوان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان عنوان کرد: مکتب سیدالشهدا مکتب استقامت، ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم است، گفت: این مکتب تا عالم هست، پایدار است و از بین نخواهد رفت.

حجت الاسلام خاتمی ابراز کرد: به زائرین توصیه‌ می‌گردد در خوردن غذاهایی که در مسیر اربعین توزیع می‌شود اسراف نکنند و رعایت انصاف را داشته باشند، چون مردم عراق با وجود مشکلات مالی گرم‌ترین پذیرایی را از زائرین دارد و هرکسی را خداوند دوست بدارد، محبت امام حسین (ع) را در دل او قرار داده و شوق زیارت در او ایجاد می‌شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲