logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۱۷۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور سردار سوری؛

همایش تجلی با هدف تجلیل از خادمان راهیان نور در زنجان برگزار می‌شود

همایش-تجلی-با-هدف-تجلیل-از-خادمان-راهیان-نور-در-زنجان-برگزار-می‌شود
همایش تجلی با هدف تجلیل از خادمان راهیان نور شمالغرب با حضور سردار مجید سوری، رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور در زنجان برگزار می‌شود.

حسین حیدری، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با موج رسا; اظهار کرد: همایش تجلی با هدف تجلیل از خادمان راهیان نور با حضور سردار مجید سوری، رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور و سردار کرمی فرمانده سپاه استان در زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این مراسم خادمین، خانوده شهدا، عوامل اجرایی راهیان نور، روحانیون و راویان دوران دفاع مقدس حضور خواهند داشت ابراز کرد: در این مراسم از زحمات خادمین اردوی راهیان نور شمالغرب تجلیل به عمل می‌آید.

حیدری با اشاره به زمان برگزاری این مراسم در زنجان افزود: این مراسم فردا چهارشنبه 25 تیرماه 1402 ساعت 9:30 در سالن همایش حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهیان نور بستری مناسبی برای تحقق جهاد تبیین است، چرا که برای نسل جوان حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا باید به طور صحیح روایت شود، تصریح کرد: زائرین اردوی راهیان نور شمالغرب امسال با 10 کاروان اعزام شدند که از این 10 دوره، 5 دوره آن مخصوص خواهران و 5 دوره آن مخصوص برادران بود.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مطرح کرد: از اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور شمال‌غرب کشور حضور داشتند که از سه یادمان از جمله یادمان‌های «بوالحسن»، «بوالفتح» و یادمان «سیرانبند» بازدید کردند.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر