logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۱۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

دشمن به هوشیاری مردم پی برده است

دشمن-به-هوشیاری-مردم-پی-برده-است
معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب در برهه‌ها مختلف زمان مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است گفت: دشمن به هوشیاری مردم پی برده است.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۲ با بیان اینکه عزاداری‌ها در دهه نخست محرم با کم و کیف خاصی در سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: دشمن برنامه‌ریزی کرده بود این مراسمات را به حاشیه بکشانند و مردم با هوشیاری تمام این مراسمات را بهتر از سال‌های گذشته با شور و شعور خاصی به تصویر کشیدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور این امر را بهترین فرصت برای پرداختن به فداکاری‌ها و مجاهدت‌های آزادگان برشمرد.

معاون سیاسی استاندار زنجان ابراز کرد: اقداماتی در تبیین 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان بهه وطن و هفته دفاع مقدس انجام شده است که جای کار زیادی دارد.
رفیعی عنوان کرد: مقام معظم رهبری درباره سالروز ورود آزادگان به کشور بارها تاکید داشتند که این امر باید مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: امروز فعالیت‌ها در حوزه تربیتی و فرهنگی تقویت شده است که بخشی از برنامه‌ها در این زمینه در حال اجرا بوده و بخشی دیگر در حال تدوین است و هر چند برای جبران عقب ماندگی‌ها کار زیاد است. 
معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: دفاع مقدس گنج عظیمی است که در اختیار داریم و این گنج کشور ما را در مواجه با جنگ ترکیبی و روانی بیمه می‌کند.
رفیعی تاکید کرد: انتقال مفاهیم فرهنگ و ایثار به نسل‌های آینده در جامعه امری مهم است که اگر مورد بررسی قرار نگیرد در آینده دچار مشگل خواهیم شد.
 
 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر