logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۱۴۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار هیدج در گفتگو با موج رسا خبر داد:

سامانه نرم افزاری "چشم شهروند" برای ارائه خدمات به شهروندان هیدجی راه‌اندازی شد

سامانه-نرم-افزاری-"چشم-شهروند"-برای-ارائه-خدمات-به-شهروندان-هیدجی-راه‌اندازی-شد
شهردار هیدج گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و با هدف تسریع در پیگیری و دریافت خدمات از شهرداری اپلیکیشن "چشم شهروند" در دسترس شهروندان عزیز قرار گرفت.

علیرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: شهرداری هیدج برای بهبود خدمات عمومی و ارتقاء سطح ارتباطات با شهروندان، اقدام به راه اندازی اپلیکیشن و سامانه آنلاین جدیدی تحت عنوان اپلیکیشن چشم شهروند کرده‌ است. این اقدام نه تنها به شهروندان امکان می‌دهد تا به راحتی و با سرعت به خدمات شهری دسترسی پیدا کنند، بلکه همچنین فرصتی را برای ارتباط مستقیم با مسئولان شهرداری فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

کاظمی تصریح کرد : با استفاده از این اپلیکیشن و سامانه آنلاین، شهروندان می‌توانند به صورت آنلاین درخواست‌های خود را ثبت و با دریافت کد رهگیری اختصاصی آن را دنبال کنند و با شهرداری در تماس باشند.

وی افزود: این سامانه به شهروندان امکان می‌دهد تا نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را به شهرداری ارسال کنند و با این کار در بهبود فعالیت‌های شهری شهرداری را یاری کنند.

کاظمی با بیان اینکه با راه اندازی این اپلیکیشن و سامانه آنلاین، دیگر نیازی به حضور فیزیکی شهروندان در شهرداری نیست، گفت: همشهریان می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین درخواست و ثبت کنند. این اقدام همچنین به شهرداری کمک می‌کند تا فرآیندهای خدماتی را بهبود داده و به صورت موثرتری با نیازهای شهروندان آشنا شود.

شهردار هیدج با بیان اینکه اپلیکیشن و سامانه آنلاین ۱۳۷ شهرداری هیدج به صورت اپلیکیشن اندرویدی و سامانه تحت وب در دسترس تمامی شهروندان است، گفت: شهروندان هیدجی می‌توانند از طریق لینک cafebazaar.ir/app/com.fddit.hidaj از سایت کافه بازار آن را دانلود کنند و همچنین کاربران ویندوز و iOS می‌توانند به صورت مستقیم وارد پرتال www.137.hidaj.ir شوند.

وی افزود: با استفاده از سامانه ۱۳۷، شهروندان می‌توانند به سادگی با مقامات شهری در ارتباط باشند. این سامانه در طول شبانه روز فعال بوده و شهروندان می‌توانند در هر زمانی که نیاز دارند با شهرداری در ارتباط باشند.

این مسئول تصریح کرد: این سامانه علاوه بر ارتباط مستقیم با شهرداری، به شهروندان این امکان را می‌دهد تا گزارشات مردمی خود را درباره مسائل شهری ارائه کنند. این گزارشات می‌تواند شامل مشکلات محیطی، نظافت عمومی، نورپردازی معابر، تعمیرات و سایر موضوعات مرتبط با شهر باشد. 

کاظمی افزود: علاوه بر گزارشات مردمی، این سامانه قابلیت دریافت شکایات و پیشنهادات را نیز دارا است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴