logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۱۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

مدارس کانکسی استان در صورت تامین اعتبار تا مهر ماه امسال جمع‌آوری می‌شود

مدارس-کانکسی-استان-در-صورت-تامین-اعتبار-تا-مهر-ماه-امسال-جمع‌آوری-می‌شود
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 10 مدارس کانکسی در استان وجود دارد گفت: با تامین اعتبار مدارس کانکسی از استان تا مهر ماه جمع آوری می‌شود.

حمید رضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ساماندهی مدارس کانکسی در استان زنجان در دست اقدام است اظهار کرد: از 10 مورد مدارس کانکس در استان دو مورد از مدارس آماده بهره‌برداری شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: 8 مدرسه کانکسی دیگر نیز در دست اقدام است که با تامین اعتبار تا مهر ماه سال جاری آماده بهره‌بردای خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان تاکید کرد: بخشی از هزینه‌های مربوط به ساخت مدارس کانکسی مربوط به بنیاد برکت است که هزینه مربوطه فعلا پرداخت نشده و با تامین اعتبار لازم الباقی مدارس کانکسی جمع‌آوری می‌شود.

اسلامی افزود: هزینه ساخت هر کلاس یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این طرح ویژه برای مدارس بالای 10 نفر دانش آموز است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شاهد نهضت مدرسه‌سازی در استان زنجان هستیم و تا مهر امسال در نظر داریم بخش قابل توجهی از پروژه‌ها را تکمیل کرده و به آموزش‌وپرورش استان تحویل دهیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان عنوان کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در استان سعی دارد که تمام مدارس جایگزین کانکس‌ها تا مهر ماه سال جاری ساماندهی شود و مورد بهره‌برداری دانش آموزان قرار گیرد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر