logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۱۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

هیرو شیما شناسنامه و هویت آمریکای جنایتکار است

هیرو-شیما-شناسنامه-و-هویت-آمریکای-جنایتکار-است

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به حمله شیمیایی آمریکا به هیروشیما که ۱۶۰هزار کشته و مجروح داشت،  گفت: هیروشیما شناسنامه ننگین و هویت آمریکای جنایت کار که مدعای حقوق بشر بوده، است .

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز بمباران هیروشیما توسط آمریکا، و مناسبت حقوق بشر و کرامات انسانی، اظهارداشت: آمریکا با دست زدن به ظلم ها و حمایت از جنایت های مختلف نشان داده نه تنها مدعی حقوق بشر نیست بلکه با ناقض کردن حقوق بشر و فاجعه های گوناگون در تاریخ بشریت، جنایتکارترین حکومت ها در جامعه بشری را دارد.

وی با سفارش به جوانان، افزود: با توجه به جنایت های مختلف آمریکا، جوانان نباید فریب پول، تبلیغات و برنامه های آمریکا را بخورند. ح
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به سالروز 14 مرداد سالروز فرمان مشروطیت، گفت: انقلاب مشروطیت یکی از مهم ترین وقایع تاریخ معاصر ایران می باشد که سر فصل جدیدی در تاریخ ایران گشود.
حجت الاسلام زاهدی پور ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: یکی از خدماتی که امام رضا (ع) به جامعه بشریت در زمان ولیعهدی اجباری خود از آن استفاده کرد زنده و پویا کردن امامت و ولایت است.
وی افزود: امام رضا (ع) برای مردم ایران اسلامی و تمام مسلمانان نعمت بزرگی بوده و امام کرامت دهنده و راهنما و هدایت کننده برای جامعه است، امام مانند آفتاب درخشان بوده و اگر نباشد دنیا تاریک و ظلمانی خواهد شد، جامعه ای بی امام، عظمت و ارزشی ندارد.
خطیب جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی روز خبرنگار را تبریگ گفت رو اظهارداشت: خبرنگار باید تقوا داشته و جامعه را روشن و آگاه کند و زوایای پنهان جامعه را به مردم برساند، خبرنگار به عنوان رسانه، مبتنی بر تقوا، واقعیت محور و ولایت مدار جامعه را روشن کند.

شمیم ماهنشان

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر