logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۱۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

تنفیذ دولت دوازدهم به دست مقام معظم رهبری امر مبارکی است

-تنفیذ-دولت-دوازدهم-به-دست-مقام-معظم-رهبری-امر-مبارکی-است

 امام جمعه طارم گفت: تنفیذ دولت دوازدهم بدست مقام معظم رهبری یک امر مبارک بود که با حضور مسئولین کشوری و لشگری و با حضور نمایندگان 95 کشور انجام می شود.

به گزارش موج رسا; افتتاح پایگاه فضایی و پرتاب ماهواره سیمرغ موجب وحشت دشمنان از قدرت علمی ایران شد

امام جمعه طارم گفت: افتتاح پایگاه فضایی حضرت امام و پرتاب ماهواره سیمرغ موجب وحشت دشمنان از قدرت علمی ایران شد.
حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) خدمت ملت ایران اظهار داشت: از ایشان روایت است که ایمان بر سه قسم است ایمان قلبی، اقرار به زبان و اقرار با اعضائ و جوارح است که نشان می دهد انسان مؤمن است.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: تنفیذ دولت 12 بدست مقام معظم رهبری یک امر مبارک بود که با حضور مسئولین کشوری و لشگری و با حضور نمایندگان 95 کشور انجام می شود.

امام جمعه طارم افزود: بعضی از وزرا حمله به ائمه جمعه می کنند و از تریبون نماز جمعه بعنوان تریبون لعنتی یاد می کنند غافل از اینکه این تریبون رحمت و سفارش به تقوی الهی است بنابراین اینها در فکر ایجاد اختلاف هستند.

صادقی پور با اشاره به مشکلات شهرستان طارم به مشکل کم آبی در این منطقه اشاره کرد و افزود: بعلت خشک شدن آب رودخانه قزل اوزن طارم آبگیری از آذربایجان شرقی (میانه) با همت امور آب منابع طارم فراهم شده است گفتنی است قیمت این مقدار آب 500 میلیون تومان است که امیدواریم کشاورزان به اندازه مصرف کرده و قدر این نعمت الهی را بدانند.

خطیب جمعه طارم گفت: افتتاح پایگاه فضایی حضرت امام و پرتاب ماهواره سیمرغ موجب وحشت دشمنان از قدرت علمی ایران شد.

وی تصریح کرد: دشمنان بدنبال تغییر رفتار نبوده بلکه بدنبال تغییر نظام هستند که هیچ موقع نمی توانند چنین اقدامی رابکنند چون ایران بسیار محکمتر از این حرفها است.

نماینده ولی فقیه در طارم اظهار داشت: تعداد 7 کشور در جهان می توانند ماهواره پرتاب کنند که ایران هشتمین کشور است که ماهواره پرتاب می کند و این کینه و نفرت دشمنان را بر انگیخت و نشان داد که آنها با پیشرفت نظام مخالفند.

حجت الإسلام صادقی پور 17 مرداد سالروز شهادت دیپلمات های ایرانی و شهادت شهید محمود صارمی را تسلیت گفت و از زحمات خبرنگار اشراق بخاطر انعکاس 393 گزارش خبری در شبکه اشراق و 27 گزارش خبری در شبکه سراسری تقدیر کرد.

امام جمعه شهرستان طارم سالروز 14 مرداد 1945 بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن که تعداد 160 هزار نفر در یک لحظه به شهادت رسیدند را گرامیداشت و افزود: کشته شدن مسلمانان بی گناه میانمار توسط بودائی ها، شهادت مردمان سوریه، عراق و افغانستان از دیگر جنایات آمریکاست که باید جوابگوی این چنین اتفاقات باشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر