میزان اجراییشدن و پیشرفت نسخه الکترونیک به بیش از ۹۷ درصد رسید

محمود عزیزخانی در گفتوگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه راهبرد مهم سازمان تأمیناجتماعی هوشمندسازی است، اظهار داشت: کارهای خوبی در حوزه هوشمندسازی انجام گرفته است اما در حال حاضر هوشمندسازی بهعنوان یک اولویت راهبردی سازمان تعیین شده است.
بیشتر بخوانید
وی افزود: تا سال 1400 حدود 43 خدمت بهصورت غیرحضوری در سازمان تأمیناجتماعی ارائه میشد که این عدد امروز به 57 خدمت رسیده است.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در رسیدگی به درخواستها و شکایات مردمی نیز این اداره کل در سال گذشته پاسخگوی 4074 مورد رسیده از سامانههای crm، سامد استانداری و درگاه شکایات مردمی اداره کل بازرسی استان بوده است.
وی تصریح کرد: درصد اجراییشدن و پیشرفت نسخه الکترونیک در سال 1400 بین 60 تا 70 درصد بود اما این عدد، امروز به بیش از 97 درصد رسیده است و جز در موارد خاص قطعی برق و اینترنت تقریباً میتوان گفت که نسخهنویسی دستی و کاغذی نداریم.
عزیزخانی بیان کرد: در نسخهپیچی پاراکلینیک هم شاهد پیشرفت بیش از 90 درصدی هستیم. همچنین بهطور میانگین سالانه بیشاز 7.5 میلیون مشاوره غیرحضوری از طریق سامانه 1420 به بیمهشدگان سازمان ارائه میشود و با تدارکی که درباره استفاده از هوش مصنوعی شده است، امیدواریم با راهاندازی امکان ارتباط هوشمند، تعداد این مشاورهها در آینده افزایش داشته باشد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به تدارک سازمان برای توسعه پوشش بیمه به شاغلان مشاغل نوپدید و پلتفرمی ، نسبت به آغاز به کار آن در سال جاری از سوی سازمان ابراز امیدواری کرد و افزود: در حالی ما به راهاندازی این بیمه نزدیک میشویم که کشور ما در این حوزه جلوتر از خیلی از کشورهای دیگر است.
انتهای خبر/