logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۰۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تحریم ها تنها برای تقابل با نظام اسلامی انجام می شود/سپاه هیچ ابایی از نقد ندارد

تحریم-ها-تنها-برای-تقابل-با-نظام-اسلامی-انجام-می-شود-سپاه-هیچ-ابایی-از-نقد-ندارد

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریم ها به بهانه تحت الشعاع قرار دادن مردم از سوی دشمنان ایجاد می شود و واژه جدیدی برای تقابل با نظام اسلامی است

به گزارش موج رسا; سردار رمضان شریف در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: اصحاب رسانه را همراه و همگام خود می دانیم چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند تلاش برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است و نقش رسانه ها در جهت گیری و تاثیر در افکار عمومی انکار نشدنی چرا که رسانه ها تصویر سازمان ها و ادارات را به عموم ارائه می کنند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنایت عظیمی برخی از کشورها در حق برخی کشورهای هم آئین انجام می دهند، افزود: میلیون ها آواره سوریه و وضعیت بد مردم یمن از سوی برخی کشورهای مشخص با نام های مشخص انجام می شود.

سردار شریف بیان داشت: نظام رسانه ای نا متعادل موجب شده گاهی برخی کشورها خود را مدافع حقوق بشر نیز جا بزنند، اگر رسانه ها می توانستند بیماری وبا که در یمن منتشر شده است و حجم هدایایی که عربستان سعودی به ترامپ دادند، را عرضه کنند، قطعا چهره دیگری از این نوع کشورها در ذهن مسلمانان نقش می بست.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همانگونه که ماه پشت ابر نمی ماند، امروز هم مسئله فلسطین برای مردم جهان حائز اهمیت است.

سردار شریف بر ضرورت شناسایی خط رسانه های دشمن تاکید کرد و گفت: بیان انتقادات و معرفی ظرفیت ها در افکار عمومی مهم است.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش قابل توجه و تعیین کننده ای در فضا سازی برای افکار عمومی دارند، افزود: ظرفیت های عظیم و گفتمان مسلط نظام اسلامی توانمندی های بسیار زیادی است که اگر دشمنان به آن هم فکر کنند، با این نظام مقتدر نمی توانند طراحی جنگ داشته باشند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:ایران اسلامی امروز صاحب نیروی دریایی 100 درصد بومی بوده و در حوزه موشکی قدرت قابل محاسبه داشته و نیروهای چابک و مقتدری را دارد.

سردار شریف افزود: همه ما باید تلاش کنیم خوبی را منعکس کرده و چهره شفاف نظام اسلامی را به خوبی معرفی کنیم،ما دنبال رجز خوانی نیستیم اما نشان دادیم که قادر هستیم از امنیت کشور و مردم دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که قدرت موشکی کشور چقدر بازدارنده است، گفت: بارها مقام معظم رهبری تاکید دارند که موشک های ما برای تامین امنیت کشور و مقابله با کشورهایی که درصدد صدمه زدن به امنیت کشور هستند، ساخته شده است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همنوایی خوبی برای افزایش توان قدرت موشکی کشور وجود دارد، افزود: بخش عمده ای از مردم و مسئولان می دانند که به دلیل نداشتن تجهیزات در دوران دفاع مقدس با مشکل مواجه شدیم.

سردار شریف گفت: مردم، مجلس و مسئولان از توان موشکی کشور دفاع می کنند و همراهی خوبی در این زمینه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما هرگز در مقابل کسانی که قصد مقابله با نظام اسلامی را داشته باشند، کوتاه نمی آیند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: صهیونیست ها پشت صحنه تحریک برخی کشورهای منطقه علیه نظام اسلامی هستند اما برخی از کشورهای عربی جمهوری اسلامی را تهدیدی برای منطقه خلیج فارس نمی دانند.

سردار شریف سپاه در پاسخ به این سئوال که با چه رویکردی سپاه می خواهد با دولت همراهی کند، افزود: گره زدن سپاه به جریانات سیاسی را به فراموشی بسپارید، سپاه دارای وظیفه سنگینی بوده و با جدیت پایبند به آرمان های حضرت امام و رهبری است.

وی گفت: هر جریان سیاسی که به اصول ثابت سپاه نزدیکتر بوده و به دنبال تحقق آرمان های انقلاب اسلامی باشد که عزت و سربلندی مردم و انقلاب را به دنبال دارد،مورد حمایت این نهاد است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه بزرگتر از آن است که با عینک سیاسی به رفع گرفتارهایی مردم نگاه کند،یادآور شد: هر وزیر و دولتی که برای پیشرفت کار مردم تلاش کند، حتما مورد حمایت سپاه بوده و هست و اگر سپاه انتقاداتی داشته است مربوط به دولت خاصی نبوده است.

 سردار شریف بیان داشت: هر کسی که برای سربلندی ملت تلاش کند مورد تشویق سپاه است و میزان همگرایی سپاه به دولت ها بستگی به میزان چسبندگی آنها به آرمان های انقلاب و رفع مشکلات مردم دارد.

وی با اشاره به همکاری قرارگاه سازندگی سپاه با دولت ها، گفت: در حوزه سازندگی سپاه وارد عرصه شده و بعد از جنگ این ماموریت را برعهده گرفته است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برخلاف تصویر سازی ها، سپاه پیشتاز در عرصه محرومیت زدائی بوده است و باید تمایزی در این حوزه قائل شد چرا که سپاه با همه دولت ها همکاری داشته است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: خیلی از پروژه های افتتاح شده در دولت یازدهم از طریق  قرارگاه سازندگی انجام شده است و سپاه هیچ ادعایی در این زمینه ندارد و اگر دولت جایگزینی در این زمینه داشته باشد، سپاه حساسیتی در این زمینه ندارد و با انگیزه برای کشور کار می کند.

وی گفت: پروژه خلیج فارس ما را از واردت بی نیاز کرد،افتخار بزرگی است که در اوج تحریم ها قرارگاه سازندگی این پالایشگاه را ساخت.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر تصویر واقعی خود و دشمنان را در برخورد با انقلاب نشان دهیم، بخش عمده ای از مسیر در حوزه جنگ نرم رفته ایم، بیان داشت:دشمن در حوزه جنگ نرم به دنبال افزایش اختلافات در کشور است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: سپاه با رافت و مهربانی با منتقدان برخورد می کند، سفره سپاه پهن پهن است و هیچ ابایی از نقد ندارد،گول جریان سازی های بیرونی را نخوریم.

وی گفت: آمار پاسدارانی که در سوریه شهید شدند درصد زیادی از پاسدارانی هستند که بازنشسته بودند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تحریم ها به بهانه تحت الشعاع قرار دادن مردم از سوی دشمنان ایجاد می شود و واژه جدیدی برای تقابل با نظام اسلامی است، افزود: پیوستگی اقتصادی و پولی دنیای امروز موجب شده تا دشمنان از این حربه برای فشار استفاده کنند.

سردار شریف گفت: دولت 20 هزار میلیارد تومان به قرارگاه سازندگی بدهکار است و همچنان قرارگاه سازندگی پروژه های تعهد دار را انجام می دهد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر