logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۰۸۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

هدف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفت، جمع‌آوری تمام کارت‌های سوخت در جایگاه‌ها نیست

هدف-شرکت-ملی-پخش-فرآورده‌های-نفت،-جمع‌آوری-تمام-کارت‌های-سوخت-در-جایگاه‌ها-نیست
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: محدودیت ارایه کارت سوخت آزاد در جایگاه‌های سوخت وجود خواهد داشت اما صرفا این موضوع که هر جایگاه فقط یک کارت سوخت آزاد داشته باشد درست نیست.

حمید حبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر اساس تبصره ۱۴ بند ب قانون بودجه سال ۱۴۰۲، تاکید شده است تا بنزین حداقل ۹۰ درصد از طریق کارت شخصی و ۱۰ درصد از طریق کارت جایگاه توزیع شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مردم باید تشویق به استفاده از کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌های سوخت شوند چراکه در کارت‌های سوخت هم سهمیه ۱۵۰۰ تومانی وجود دارد و سهمیه ۳ هزار تومانی نیز موجود است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در سطح کشور در حال فرهنگ‌سازی استفاده از کارت شخصی به جای کارت جایگاه هستیم و این اقدام برای مدیریت مصرف سوخت است تا سوخت به دست مصرف کننده واقعی برسد و از سویی دیگر مانع قاچاق سوخت شویم.

 وی تاکید کرد: هدف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، جمع‌آوری تمام کارت‌های سوخت در جایگاه‌ها نیست بلکه هدف ساماندهی آن‌ است. 

حبیبی یادآور شد: محدودیت ارایه کارت سوخت آزاد در جایگاه‌های سوخت وجود خواهد داشت اما صرفا این موضوع که هر جایگاه فقط یک کارت سوخت آزاد داشته باشد درست نیست.

وی اذعان کرد: این انتظار از مردم وجود دارد که در صورت داشتن کارت سوخت شخصی، از استفاده از کارت آزاد جایگاه‌ها خودداری کنند تا کسانی که به هر دلیلی کارت سوخت شخصی به‌همراه ندارند، از این کارت‌ها بتوانند استفاده کنند و شاهد ایجاد صف و معطل شدن دیگر افراد در زمان سوخت‌گیری نباشیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴