logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

مردم مزه واقعی خصوصی‌سازی را نچشیده‌اند

مردم-مزه-واقعی-خصوصی‌سازی-را-نچشیده‌اند

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه مردم ایران مزه واقعی خصوصی‌سازی را نچشیده‌اند، گفت: باید به بخش خصوصی بهای بیشتری داده شود.

به گزارش موج رسا; سیدبیوک موسوی در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه هر مسئولیتی روزی به اتمام می‌رسد اظهار کرد: آن چیزی که مهم است تاثیرگذار بودن در مسئولیت‌هاست که هر مسؤلی باید از این ویژگی برخوردار باشد.

وی افزود: اگر  ادعا داریم که در یک کشور شیعی و اسلامی زندگی می‌کنیم باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و از خود بپرسیم که آیا مردم از شرایط راضی هستند؟

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه خروجی کار ما نشان دهنده معنویت است، ابراز کرد: باید رضایت مردم را  نسبت به کار خود جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ژاپن با جمعیت بیش از ۱۲۰ میلیونی ۳۰۰ هزار کارمند دارد، گفت: این در حالی است که کشور ما با ۸۰ میلیون جمعیت ۴۴۰ هزار مدیر دارد و طبیعی است که با این شرایط سازمانهای عریض و طویلی ایجاد می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه همه دنبال اصلاح ساختار هستند اما مقابل هر تغییری مقاومت می‌کنند، خاطرنشان کرد: برخی از ما راضی نیستیم کوچکترین اصلاح را تحمل کنیم.

وی با اشاره به بحث خصوصی‌سازی تصریح کرد: خصوصی‌سازی به معنای واقعی در کشور ما اتفاق نیفتاده و تبدیل به خصولتی شده و مردم مزه واقعی خصوصی‌سازی را نچشیده‌اند.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید به صورت واقعی به دنبال خصوصی‌سازی باشیم، یادآور شد: باید به بخش خصوصی بهای بیشتری داده شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در هفته کرامت و تبریک این ایام عنوان کرد: باید خروجی کار کریمانه را در ادارات ببنیم و کاری نکنیم نارضایتی مردم از ادارات بیشتر شود.

موسوی با انتقاد از سخت‌گیری‌ها در کمیسیون‌های تغییر کاربری زمین‌ها ابراز کرد: نباید با برخی سخت‌گیری‌ها نارضایتی در مردم ایجاد کرد هر چند که توجه به قانون نیز باید مورد توجه باشد.

وی با این  توصیه که توزیع منابع محدود برای خواسته‌های نامحدود از جمله نکاتی است که مدیران باید به آن توجه کنند، گفت: باید طوری مدیریت کنیم که بیشترین مقبولیت را داشته باشیم.

حسین جعفری ريس سازمان جهاد کشاوزی استان زنجان در این جلسه با اشاره به اهمیت شرکت‌های بازرگانی دولتی ایران در استانها اظهار کرد: شرکت غله در استان زنجان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به رتبه هفتم شرکت غله استان زنجان در سطح کشور عنوان کرد: استان زنجان سال گذشته بیش از ۴۰۰ هزار تن گندم تولید کرده وچیزی حدود ۴۴۷ میلیارد تومان پول بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با در نظر گرفتن بخشهای بالادستی و پایین‌دستی بالای یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل این محصول مهم استراتژیک به دست آمده است، گفت: استان زنجان از استانهای به نسبت کوچک کشور محسوب می‌شود که عدد ذکر شده در مقایسه با جمعیت استان عدد بزرگی است.

وی با بیان اینکه شرکت غله نقش اساسی در گردش مالی و اقتصاد استان دارد، خاطرنشان کرد: مدیرعامل سابق شرکت غله استان زنجان از مدیران پاک دست و آشنا به کار مجموعه بودند.

جعفری یکی از چالشهای پیش روی شرکت‌های غله را خصوصی‌سازی دانست و ابراز کرد: دو شرکت سال گذشته خصوصی شده و بقیه نیز در صف خصوصی‌سازی هستند.

رسول منصوری، مدیرعامل سابق شرکت غله استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به عملکرد چندین ساله  خود اظهار کرد: ظرفیت ذخیره‌سازی سیلوهای گندم در استان زنجان حدود 250 هزار تن رسیده است.

وی با اشاره به آزادسازی آرد در سال 92 و حل مشکلات نانوایی‌های استان گفت: تعداد نانوایی‌های سنگگ در استان زنجان افزایش یافته است که در گذشته ما با کمبود در این حوزه مواجه بودیم.

مدیرعامل سابق شرکت غله استان زنجان با اشاره به تکمیل سیلوهای نیمه تمام استان ابراز کرد: سیلویی‌هایی که از سال 85 نیمه تمام مانده بود به اتمام رسیدند.

گفتنی است که در این مراسم محمد ایزدی با حضور مدیران کل برخی دستگاه‌ها و معاون اداری مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران و سایر مسئولان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت غله استان زنجان معرفی شد.

در این مراسم از تلاشهای چندین ساله رسول منصوری مدیرعامل سابق شرکت غله استان زنجان نیز تقدیر به عمل آمد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر