logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۹۹۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری استان زنجان:

اعتبارات پاسخگوی بازسازی پل‌های محورهای ارتباطی استان زنجان نیست

اعتبارات-پاسخگوی-بازسازی-پل‌های-محورهای-ارتباطی-استان-زنجان-نیست
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری استان زنجان با بیان اینکه هزینه بازسازی و یا مرمت پل‌ها از اعتباراتی که اختصاص یافته بیشتر است گفت: کمبود اعتبار از مشکلات مهم این حوزه است.

حسین اسکندری در گفت‌و‌گو با موج رسا; با بیان اینکه  نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان وظیقه تعمیر و نگهداری پل‌ها، راه‌ها و جاده‌های استان را دارد اظهار کرد: پل‌هایی که تخریب شده‌اند و یا در آستانه تخریب هستند در اولویت‌ عملیات احداث و بازسازی قرار گرفته شده است.

وی افزود: سال گذشته در سطح استان زنجان 73 دستگاه پل توسط اداره ابنیه فنی اداره کل راهداری استان تعمیر و نگهداری شده است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: سال جاری 2 مورد تعمیر و تجدید احداث پل در شهرستان قیدار در دستور کار است.

اسکندری تصریح کرد: در سال گذشته 5 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان زنجان شناسایی، مرمت و بازسازی شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: با توجه به این نکته که 8 هزارو 653 دستگاه پل در راه‌های ارتباطی استان موجود است معمولا اعتبارات در نظر گرفته شده در این راستا کافی نیست.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: برخی پل‌ها به لحاظ بزرگی طول، عرض و ذخامت جزء پل‌های خاص محسوب می‌شود که 20 دستگاه پل خاص در نقاط مختلف استان به ثبت رسیده است.

اسکندری تاکید کرد: سال گذشته 5 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر، مرمت، بازسازی و نگهداری پل‌ها اختصاص یافته بود که اعتبار در نظر گرفته شده جوابگو نیست.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر