logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۹۱۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
استاندار زنجان:

حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبارستیزان و نظام سلطه خواهد بود

حضور-گسترده-و-پرشور-در-راهپیمایی-۲۲-بهمن-مشت-محکمی-بر-دهان-استکبارستیزان-و-نظام-سلطه-خواهد-بود-
استاندار زنجان با بیان اینکه در روز ۲۲ بهمن با راهپیمایی خود نشان خواهیم داد با صبرمان پشتیبان خادمان کشورمان هستیم و پای آرمان انقلاب ایستاده‌ایم گفت: با حضور گسترده خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبارستیزان و نظام سلطه خواهیم زد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهر زنجان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امیدوارم با ایستادگی مردم پای انقلاب اسلامی، این انقلاب به دست صاحب اصلی حضرت ولی عصر(عج) برسد.

وی افزود: ممکن است در راستای دست‌یابی به هدف سختی‌هایی وجود داشته باشد اما شیرینی‌های مسیر بسیار بیشتر از مشکلات موجود است و مهمترین آن عزت و سربلندی جمهوری اسلامی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کشور ایران در زمان رضا شاه تحت سلطه کشور‌های استعمارگر قرار داشت و کشور عزتی نداشت گفت: عزت این دوره با دوره شاه مقایسه شود، اما عزت کنونی کشور نشات گرفته از کجاست؟ خداوند فرموده است هر کس دنبال عزت است این عزت در نزد پروردگار است.

وی با بیان اینکه در جای جای قرآن مفهوم طاغوت بیان شده و ذکر شده که باید از طاغوت دوری کرد و سر تعظیم به آن فرود نیاورد ادامه داد: هر کس از طاغوت دوری کند بشارتی برای او وجود خواهد داشت، به عبارتی اجتناب از طاغوت نزدیکی به خداوند را در پی خواهد داشت.

افشارچی ادامه داد: در ۴۴ سال گذشته یکی از بزرگترین تلاش‌های انجام شده دوری از طاغوت و منانعت از سر خم کردن در مقابل طاغوت بوده است، اما نظام سلطه، آمریکا، فرانسه، انگلستان از جمله طاغوت هستند و عزت کنونی کشور با دوری از این کشور‌ها با صرف انرژی و زحمت به دست آمده است.

وی با بیان اینکه این زحمت و سختی همچنان در کشور وجود دارد، گفت: نظام سلطه ابتدا جنگ را بر کشور مان تحمیل کرد و سپس تحریم‌های سخت علیه کشورمان به کار گرفت، انواع اقسام فشار و اغتشاشات را در طول دهه قبل اغاز کرد، در اقتصاد کشور دخالت کرده و در مقابل فروش نفت کشور قرار گرفت، مبادلات اقتصادی را با مشکل مواجه کرد و کشورمان را با سختی‌های بیشماری رو‌به رو کرد. پس تمام این امدر نشان می‌دهد بردن نام خداوند و در مقابل طاغوت ایستادن دارای سختی است و این سختی مختص کشور ما نیست و از زمان پیامبران نیز این سختی تحمیل شده و در نهایت عزت و سربلندی و گشایش ایجاد شده است.

استاندار زنجان گفت: این سختی‌ها نه تنها برای پیامبران و امامان وجود داشته بلکه برای هر کس و ملتی که پایداری بر نام خداوند داشته اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور نیز مشکلاتی وجود دارد و باید تلاش برای رفع آن‌ها داشته باشیم اذعان کرد: واقعیت این است که جوهره انقلاب اسلامی همانند خورشید و ماه خود را در دنیای پیرامون نشان می‌دهد و مظلومان نسبت به ایستادگی انقلاب ما امیدوارند.

افشارچی با بیان اینکه باید پای انقلابمان بایستیم، تاکید کرد: باید صبر نیز داشته باشیم و برای مشکلات استقامت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما مسئولان نیز در حد توان در استان باید برای حل مشکلات تلاش کنیم گفت: حل برخی مسائل نیازمند پیگیری در سطح کشور است. بنابراین صبر فعال بنده تلاش برای افزایش اشتغالزایی در جامعه، رشد اقتصادی جامعه، حرکت در مسیر دانش‌بنیان، افزایش رفاه در شهر و روستاها است که در این راستا اقداماتی انجام شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در راستای امور مذکور اتفاقاتی در استان رخ داده است، گفت: در دهه فجر امسال بالای ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است که شامل پروژه‌های سرمایه‌گذاری و زیر ساختی بود.

وی با بیان اینکه امسال برای ۱۱۰روستا تامین آب انجام گرفت اذعان کرد: ۴۱ روستا گازرسانی شد و میزان بهره‌مندی از گاز در روستاهای استان به ۹۲.۶ درصد رسید.

افشارچی با بیان اینکه میزان تولید برق بالا رقت خاموشی‌ها به حداقل رسید، گفت: در حوزه کشاورزی نیز سعی خواهد شد تا میزان مصرف آب با توجه به کمبود‌هایی که وجود دارد با ارائه راهکار‌های درست کمتر شود و در این راستا چندین پروژه گلخانه در استان افتتاح شد. و مقرر است بزرگترین پروژه گلخانه‌ای کشور با ظرفیت ۳۷ هکتار در هیدج افتتاح شود که با این افتتاح‌ها ظرفیت تولید میوه و تره بار ۲۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: در این راستا پایانه صادراتی میدان میوه و تره استان که ۱۵ سال بود به مرحله افتتاح و بهره‌برداری نمی‌رسید، مورد افتتاح قرار گرفت.

افشارچی گفت: زمانی که بنده این استان را تحویل گرفتم در رتبه سوم تورم در کشور قرار داشتیم که در حال حاضر این رتبه به ۲۹ رسیده است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران شهری تحرکاتی ایجاد شده و شورا و شهرداران به صورت جهادی در حال کار هستند و در این راستا در زنجان گشایش‌های مربوط به پارک‌ها، اسفالت، سیستم حمل و نقل شهری در حال انجام است تصریح کرد: در حوزه عمران روستایی پولی که به روستاها تزریق شده چندین برابر شده است.

افشارچی با بیان اینکه در حوزه کنترل تورم نیز اقدامات مناسبی انجام شده است خاطر نشان کرد: دولت در حوزه معیشت مردم در تلاش است و تا حدودی تورم را کاهش داده و در این راستا باز هم در تلاش است تا بتواند گشایش‌های اقتصادی بیشتری ایجاد کند.

وی بیان کرد: در روز ۲۲ بهمن با راهپیمایی خود نشان خواهیم داد که پای آرمان انقلاب هستیم و مشت محکمی بر دهان استکبارستیزان خواهیم زد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر