logo
امروز : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۸۶۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بازرسی اتاق اصناف زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

افزایش جریمه عدم صدور فاکتور تا 10 میلیون تومان/ نظارت بر بازار شب یلدا تشدید می‌شود

افزایش-جریمه-عدم-صدور-فاکتور-تا-10-میلیون-تومان-نظارت-بر-بازار-شب-یلدا-تشدید-می‌شود
رئیس بازرسی اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه جریمه عدم صدور فاکتور از ۱ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان است، گفت: جریمه گران‌فروشی ۱۰ برابر میزان گران‌فروشی صنف است.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هرساله طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار انجام می‌شود، اظهار کرد: بازرسی و نظارت بر بازار به مناسبت رسیدن شب یلدا از ۱۰ روز قبل توسط اتاق اصناف زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از آجیل‌فروشی‌ها، شیرینی فروشی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و گل‌فروشی‌ها به‌صورت ویژه در این روزها در دستور کار است، تصریح کرد: در بازرسی‌ها بر صدور فاکتور فروش، درج قیمت، عدم گران‌فروشی و‌.. توجه می‌شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه جریمه برخی از تخلفات صنفی افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: افزایش جریمه‌ها موجب بازدارندگی در تخلفات در اصناف شده است.

وی با بیان اینکه جریمه عدم صدور فاکتور از یک میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان است، عنوان کرد: جریمه گران‌فروشی ۱۰ برابر میزان گران‌فروشی صنف است.

محمدی با بیان اینکه درصورتی‌که شهروندان از صنفی شکایت کنند آن شکایت در اسرع وقت در دستور کار بازرسان اتاق اصناف قرار می‌گیرد، افزود: اگرچه اصناف منصف هستند اما انتظار می‌رود اصناف رعایت حال مردم را کنند.

وی با اشاره به نحوه ارسال گزارش و طرح شکایت شهروندان به بازرسی اتاق اصناف، ادامه داد: شهروندان می‌توانند با شماره ۱۲۴ و ۳۳۳۲۳۵۶۶ تماس بگیرند و گزارش‌ها خود را با ما در میان بگذارند./ک

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ]
تا زمانی که خود کسبه نخواد منصف باشه با بازرسی و نظارت هم کاری نمیشه کرد. کتاسفانه اصناف منصف نیستند.
فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱