logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

برترین های صنعت و معدن استان زنجان معرفی می شوند

برترین-های-صنعت-و-معدن-استان-زنجان-معرفی-می-شوند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان از برگزاری گردهمایی بزرگ فعالان عرصه تولید و تجارت استان زنجان خبرداد و گفت: در این گردهمایی برترین‌های صنعت و معدن استان زنجان معرفی می‌شوند.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری ایام سال به مناسبت های مختلف اظهار کرد: یکم تیر ماه به نام روز ملی اصناف و 10 تیر به نام روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده است که در همین راستا مراسم تجلیل از فعالان حوزه تولید و تجارت استان برگزار می‌شود .

وی افزود: به همین مناسبت مراسم نکوداشت و تجلیل از مقام صنعتگران، معدنکاران و اصناف استان از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 27 تیرماه و با حضور یکی از معاونین مقام عالی وزارت صنعت، معدن و استاندار زنجان و نماینده محترم ولی فقیه امام جمعه محبوب شهر  برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان محل برگزاری این مراسم را سالن همایش‌های شرکت پارس سوئیچ اعلام کرد .

وی از معرفی برترین‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت استان همزمان با برگزاری همایش خبر داد گفت: 10 برگزیده در حوزه صنعت و 5 برگزیده در حوزه معدن معرفی و تندیس طلائی را دریافت می‌کنند .

فغفوری تجلیل از 3 اتحادیه صنفی برتر استان اشاره و ابراز کرد: برای دومین بار متوالی، مراسم تجلیل از اصناف نیز همزمان با مراسم روز صنعت و معدن برگزار میگردد و علاوه بر معرفی و تجلیل از 3 اتحادیه برتر استان‌، پیشکسوت نمونه سال در حوزه اصناف نیز معرفی می‌شود.

وی از معرفی و تجلیل از شرکت های دانش بنیان در حوزه تحقیق و توسعه و نیز شرکت‌های خدمات فنی مهندسی خبر‌داد .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان ابراز کرد: این مراسم بزرگترین و مهمترین رویداد و گردهمایی بزرگ فعالان عرصه تولید و تجارت استان زنجان بوده که همه سال در تیر ماه برگزار می‌شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر