logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۷۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 8 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

نشست پاریس نمایش خیمه شب بازی بود/حجاب آرم جمهوری اسلامی ایران است

نشست-پاریس-نمایش-خیمه-شب-بازی-بود-حجاب-آرم-جمهوری-اسلامی-ایران-است

امام جمعه قیدار گفت: نشست پاریس بیشتر به یک خیمه شب بازی شباهت داشت.

به گزارش موج رسا; به نقل از اشراق آنلاین،حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: دفاع از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر وظیفه جدی مسؤولان كشور در همه‏ ى قواست و مجلس شوراى اسلامى بايد حمايت قانونى و تضمين ‏شده از آمران به معروف را ايجاد كند و قوه‏ ى مجريه بايد به‏ عنوان مجرى قانون، هم خود عامل به امر به معروف و نهى از منكر باشد و هم پشتیبان آمران و ناهيان باشد.

وی افزود: قوه‏ ى قضائيه بايد تدابير لازم براى حمايت قضايى از آمران به معروف را تدارك ببيند و همه تلاش کنند تا امر به معروف به ‏عنوان يك واجب بزرگ دينى و يك اصل مهم قانون اساسى احياء شود.
امام جمعه قیدار به قرداد نفتی با شرکت توتال فرانسه همزمان با همایش جنایتکاران گروهک تروریستی منافقین در فرانسه ادامه داد و گفت: این روزها قراداد نفتی فاز 11 فارس جنوبی با شرکت توتال فرانسه توسط شرکت نفت بسته شد که فقط دو روز از سفر وزير خارجه كشورمان به فرانسه گذشته بود كه خاك اين كشور ميزبان همايش جنايتكارترين گروهك تروريستى عليه مردم ايران شد.
وی افزود: فرانسه با آغوش باز منافقين را تكريم كرد و حتى پيش از آن‏كه وزير خارجه به تهران بازگردد، تحريم‏هاى ديگرى را عليه ايران تصويب کرد.
امام جمعه قیدار ادامه داد: متاسفانه دولت ما براى كشورى فرش قرمز پهن می کند که هنوز خون های آلوده به اچ آی وی فرانسه به ایران فراموشمان نشده و هنوز سنگ‏اندازى اين كشور در مذاكرات هسته‏اى تا ‏جائی از رفتار آن‏ها به نقش «پليس بد» تعبير شد فراموشمان نشده است
وی اضافه کرد: سابقه بدعهدى اين شركت برای همه روشن است و نياز به توضيح ندارد، اما سؤال و ابهام اینست، که چرا آغوش دولت براى كسانى كه بارها خنجر خود را در سينه ما فرو كرده‏اند باز است ؟
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: سران گروهك تروريستى منافقين در روز ۱۰ تيرماه گردهمايى ساليانه خود را در پاريس، يكروز پس از ديدار دكتر ظريف و امانوئل مكرون در كاخ اليزه، برگزار می کند،گروهكى كه در كارنامه خود قتل ‏عام بيش از ۱۷ هزار نفر از ملت ايران را ثبت كرده و امروز جزو منفورترين چهره ‏ها در ميان ملت ايران به‏ حساب مى ‏آيند.
وی افزود: اگرچه سال گذشته نشست منافقين ۳ هفته بعد از سفر محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه به پاريس برگزار شد، امسال اما منافقين گردهمايى سالانه‏ شان را درست چند ساعت پس از حضور وزير امور خارجه كشورمان در پاريس برگزار كردند و در این همایش سركرده گروهك منافقين مریم رجوی با وقاحت تمام به نقش‏آفرينى این گروهک در فتنه 88 افتخار می كند!و با صراحت نقش سازمان خود را در ماجراى انتشار فايل صوتى سخنرانى منتظرى در باره اعدام‏هاى تابستان سال ۱۳۶۷ علنى می سازد.
امام جمعه قیدار ادامه داد: اگر آن روز در فتنه 88د برخی جريانات سياسى به وظيفه خود در قبال انقلاب و ملت و حضرت امام(ره) عمل می کردند، امروز سردمدار گروهك ورشكسته منافقين نمى‏توانست از عملكرد خود در فتنه ۸۸ با افتخار سخن بگويد.
وی افزود: وزارت‏خارجه ايران در مورد مانور تروريست‏هاى ضدانقلاب، در فرانسه هیچ عکی العملی نشان نداد و هيچ اقدامى ولو حداقلى حتی در حد احضار سفير فرانسه انجام نداده است.
امام جمعه قیدار اضافه کرد: اگر چه افكارعمومى كشورمان به ‏صورت خودجوش در شبكه ‏هاى اجتماعى عليه اعمال قبيح اين تروريست‏ها وارد عمل شد، اما اهمال‏كارى وزارت خارجه درباره منافقين سؤال بزرگى است كه باید وزارت خارجه به آن پاسخ دهد.
وی افزود: البته نشست پاريس یک نمايش خيمه‏ شب‏ بازى بود و بيشتر يك عرصه تبليغاتى براى موجوديت اين گروه بود و به لطف الهی علی رغم همه توطئه‏ ها عليه جمهورى اسلامى، ايران همچنان به كمك نيروهاى امنيتى و درايت رهبرى به ‏عنوان «جزيره ثبات» در منطقه خودنمايى مى‏ كند.
حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: نکته ای که هست این است که برخی حاضر نيستند بپذيرد پنجره برجام تقريبا بسته شده و با اجراى تحريم‏هاى جديد آمريكا، حتى كركره پنجره برجام نيز پايين خواهد آمد، منتهی برخی می خواهند به هر قيمت شده نشان دهند وعده رفع تحريم‏ها و كارايى برجام هسته ‏اى جواب داده است،به ‏طورى كه پس از انعقاد قرارداد نفتی با توتال، برخی بلافاصله آن‏را دستاورد برجام دانست.
وی با اشاره به چهارشنبه21تیر ماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد(1314)و روز عفاف و حجاب گفت: يکي از پليدترين توطئه هاي دشمنان اسلام در تاريخ معاصر توطئه کشف حجاب است.
امام جمعه قیدار ادامه داد: رضاخان که درصدد اجراي تز اسلام زدائي و جايگزيني ارزشهاي ليبراليستي در جامعه بود از مهمترين جلوه هاي اين طرح پديده کشف حجاب بود که به صورت قانون و دستوری وارد عمل شد اما با مخالفت هاي مردمي به رهبري روحانيت مواجه شد که مي توان به سرکوب قيام مسجد گوهر شاد و کشتار مردم مظلوم اشاره کرد.
وی افزود: رضاخان در سالهاى آغازين ورود به صحنه سياست ايران، چنان با تزویر و فریب وارد شد كه به نظر فردى ديندار و مقيد در عملبه شعاير و احكام اسلامى رسید و خود را مسلمانى متعصب معرفى می كرد به زيارت عتبات عاليات مى ‏رفت و در دسته ‏هاى عزادارى محرم شركت مى ‏كرد و كاه‏گل به ‏سر و روى خود مى ‏ريخت، مجالس روضه‏ خوانى ترتيب مى ‏داد، این روش تا سال ۱۳۰۵ش ادامه يافت و از اواخر اين سال و به ‏ويژه از سال ۱۳۰۶ش كه پايه‏ هاى حكومت و قدرتش تحكيم و تثبيت شد، سياست فريب مذهبى را تغيير داد و به فكر دستور كشف حجاب و دين ‏زدايى كه از انگلستان آمده بود و «رضاشاه»، «آتاتورك» و «امان‏الله خان» -پادشاه افغانستان- بايد اجرايش مى ‏كردند، افتاد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: تمدن مادى غرب بر پايه ماديت و دنياگرايى بنا شده و چون سران و حاكمان آن ديار، شيفته قدرت و ثروت و لذت هستند، براى رسيدن به اين هدف خود نياز به مردمى مادى و جداى از معنويت دارند، ازاين‏رو تلاش مى‏ كنند مظاهر معنويت را از بين ببرد و اسباب غفلت و ماديت را ترويج و گسترش دهند.
وی افزود: يكى از نشانه‏ هاى بروز معنويت، حجاب اسلامى بانوان است كه به ‏شدت با ماديت تعارض دارد، چراكه يكى از راهكارهاى ترويج فساد و مبارزه با معنويت، استفاده ابزارى از زنان و رواج بی‏ بندوبارى بين جوانان است. وی وی تصریح کرد: ازاين‏رو يكى از سياست‏هاى جدى غرب مبارزه با حجاب و پوشش زنان است و اين توطئه امروز با شيوه هاي ديگري که نامش جنگ نرم مي باشد هر روز قرباني مي گيرد و ماهواره ها و برخي سايتها و شبکه هاي اجتماعي حيا و کرامت و شخصيت زن را لگدمال مي کنند.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: فرموده مقام معظم رهبري بي حجابي فاضلاب مدرنيته است و بي حجابي مقدمه بي عفتي و بي بندوباري و بي حجابي يعني زن مايه التذاذ مرد مي شود که بالاترين ظلم است پس بي حجابي آزادي مرد است نه زن و بي حجابي تحقير زن است نه تجليل او که بايد هم خانواده ها و هم بانوان قدري در اين زمينه هوشيارتر باشند تا در دام دشمن نيافتند که صفات انساني و آرامش خانوادگي و جامعه و فردي آنها از بين خواهد رفت.
وی اضافه کرد: باید توجه داشت که جنس مرغوب را در کادو مى پیچند،کتاب قیمتى را جلد مى کنند، طلا و جواهرات را ساده در دسترس قرار نمى دهید خداوند براى چشم که ظریف است و خطرات آنرا تهدید مى کند،حجاب قرار داده بنابر این جلد وحجاب نشانه ارزش است.
وی افزود: اسلام به خاطر حفظ حیا، کرامت و جلال ، جلوگیرى از هوسبازى و گسستن نظام خانواده حجاب را واجب فرموده است و فرموده است که زن در طرز لباس پوشیدنش کاری نکند که باعث تحریک شود زباندار لباس نپوشد زباندار راه نرود زباندار و معنی دار به سخن خود آهنگ ندهد.
حجت الاسلام مو سوی ادامه داد: رعایت عفاف و حجاب امنیت فردی و اجتماعی زن را در جامعه ارتقاء می دهد و نقش اساسی در استحکام خانواده دارد و
حجاب آرم جمهورى اسلامى ایران است و دنیا انقلاب اسلامى ایران را باحجاب بانوان مى شناسد و ابرقدرتها از این نشانه پرارزش انقلاب آنقدر هراس دارند که چند دختر مسلمان را با پوشش اسلامى بر سر درس تحمل نمى کنند.
وی شهادت حضرت حمزه سید الشهدا و حضرت عبدالعظیم حسنی را گرامی داشت.

نشست پاریس یک نمایش خیمه شب بازی بود/حجاب آرم جمهوری اسلامی ایران است

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر