logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۶۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با موج رسا:

اسرائیل با آگاهی و بیداری جهان اسلام رو به اضمحلال می‌رود/ حملات اخیر به مسجدالاقصی از روی استیصال رژیم صهیونیستی است

اسرائیل-با-آگاهی-و-بیداری-جهان-اسلام-رو-به-اضمحلال-می‌رود-حملات-اخیر-به-مسجدالاقصی-از-روی-استیصال-رژیم-صهیونیستی-است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی که روزی فکر می‌کرد از نیل تا فرات را تصرف می‌کند، امروز به جایی رسیده که مجبور شده برای دفاع از خود در مناطق اشغالی، دور خودش دیوار می‌کشد تا بتواند چند صباحی بیشتر عمر کند.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز جهانی قدس، روزی است که همه ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا و حتی کشورهایی که مسلمان نیستند نیز به عنوان انسان آزاده برای دفاع از حق یک ملت مظلوم باید بر علیه رژیم صهیونیستی که یک رژیم غاصب و کودک‌کش است قیام کنند.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ وقت رژیم صهیونیستی و آن‌هایی که این رژیم را ایجاد کردند، باور نمی‌کردند که ملت‌های آزاده دنیا زمانی اینگونه بر علیه رژیم صهیونیستی و مستکبران عالَم به پا خیزند.

اسماعیلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برکات زیادی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت‌های آزاده دنیا داشت که آن‌ها را آگاه کرد تا بتوانند بر علیه ظلم و استبداد قیام کنند، افزود: روز قدس، یکی از نمادهای مهم این حرکت مردمی و انقلابی بر علیه استکبار جهانی به‌ویژه رژیم صهیونیستی است که طبق فرمان امام راحل شکل گرفت و در طول 43 سال گذشته روزبه‌روز قوت بیشتری پیدا کرد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که بعد از 43 سال نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی در روز قدس بر علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات جنایتکارانه آن‌ها فریاد می‌زنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به تعبیر رهبر معظم انقلاب در 25 سال آینده وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: این را به عینه و روزبه‌روز مشاهده می‌کنیم که رژیم صهیونیستی به چه شرایط و اوضاعی افتاده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که روزی فکر می‌کرد از نیل تا فرات را تصرف می‌کند، امروز به جایی رسیده که مجبور شده برای دفاع از خود در مناطق اشغالی، دور خودش دیوار می‌کشد تا بتواند چند صباحی بیشتر عمر کند.

وی تصریح کرد: رژیمی که از آن مرحله به شرایط حاضر رسیده، روزبه‌روز به اضمحلال خود نزدیک می‌شود و با بیداری و آگاهی که در جهان اسلام و به‌ویژه ملت فلسطین به وجود آمده، قطع یقین این مهم تحقق پیدا خواهد کرد و رژیم صهیونیستی رفتنی است.

اسماعیلی ادامه داد: رژیم صهیونیستی رفتنی است و ملت مظلوم، بیدار و شجاع فلسطین در آینده‌ای نه چندان دور به همه سرزمین‌های خود دسترسی پیدا خواهند کرد و قدس شریف هرچه سریع‌تر با همت و تلاش همه مسلمانان آزاده دنیا آزاد خواهد شد.

*‌ حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی از روی استیصال است

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی در آستانه روز قدس گفت: اقداماتی که اخیرا رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس و ماه مبارک رمضان بر علیه مسجدالاقصی و ملت مظلوم فلسطین انجام داده از روی قدرت نیست و قطعاً از روی استیصال است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی واقعا مانده که چه کار باید بکند و به غیر از این کاری از دستش برنمی‌آید، افزود: حملات اخیر نه تنها نشانه قدرت رژیم صهیونیستی نیست بلکه نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی واقعا از دست ملت فلسطین عاجز شده و نمی‌تواند حتی با آن‌ها مقابله کند.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز شاهد عملیات شهادت‌طلبانه نیروهای فلسطینی در عمق سرزمین‌های اشغالی هستیم، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین امروز در کرانه باختری حتی به‌صورت مسلحانه در برابر اسرائیلی‌ها مبارزه می‌کنند و این شجاعت‌ها نشان می‌دهد که نه تنها قدرت رژیم صهیونیستی زیاد نشده بلکه هر روز رو به ضعف می‌رود.

کارشناس مسائب سیاسی تصریح کرد: آینده قطعا از آنِ ملت فلسطین خواهد بود البته ملت‌های آزاده جهان نیز وظیفه‌ای نسبت به قدس و مردم مظلوم فلسطین دارند که آن را باید ثابت کنند و در روز قدس، پای صحنه بیایند و این اتفاق امسال در روز قدس در ایران و سایر کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی خواهد افتاد.// آ

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴